E-commerce B2B rządzi się swoimi prawami – rabaty indywidualne, stany magazynowe czy możliwość negocjacji cen. Webixa https://webixa.pl/ wdraża takie rozwiązania, ale zastanawiam się, czy ich systemy mają też funkcje pozwalające na generowanie dedykowanych ofert PDF lub faktur pro forma. Czy ktoś miał z tym doświadczenie i wie, jak sprawdza się to w praktyce?
Marketing online daje ogromne możliwości dotarcia do właściwej grupy odbiorców. Sam korzystam z usług agencji marketingu internetowego https://www.lartweb.pl/ i widzę realne efekty, większą widoczność w sieci i wzrost zainteresowania moją ofertą.
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa) Idź do strony Poprzedni1, 2, 3
Strona 3 z 3
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach