Ślub-Wesele.pl - odwiedź nasz portal ! Fryzury ślubne 2016 Komis ślubny Baza firm Życzenia ślubne :: Portal dla nowoczesnych rodziców - AchTeDzieciaki.pl

Forum ślubne Ślub-Wesele.pl

Widżet wywołania zwrotnego

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ślubne :: strona główna -> Porady i opinie na tematy różne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yokohama
początkujący
początkujący


Dołączył: 23 Cze 2022
Posty: 8

PostWysłany: Czw 2 Lis 2023, 5:14    Temat postu: Widżet wywołania zwrotnego Odpowiedz z cytatem

Hej! Właśnie zakładam swoją pierwszą firmę i zastanawiam się nad wprowadzeniem nowoczesnych rozwiązań komunikacyjnych. Spotkałem się z pojęciem "callback widget" w systemach PBX. Czy to coś, co faktycznie warto rozważyć dla nowo powstałego biznesu?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Defailer
początkujący
początkujący


Dołączył: 23 Cze 2022
Posty: 9

PostWysłany: Czw 2 Lis 2023, 5:15    Temat postu: Widżet wywołania zwrotnego Odpowiedz z cytatem

Cześć! Na pewno warto! Dzięki widgetowi callback klienci, którzy wchodzą na Twoją stronę, mogą szybko i łatwo poprosić o kontakt, nie tracąc czasu na czekanie w kolejce. Dla start-upu, który buduje swoją bazę klientów, to idealne rozwiązanie, ponieważ pokazuje, że dbasz o komfort i czas swoich klientów.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Yokohama
początkujący
początkujący


Dołączył: 23 Cze 2022
Posty: 8

PostWysłany: Czw 2 Lis 2023, 5:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki za odpowiedź! Ale jakie są konkretne korzyści z wdrożenia tego rozwiązania? I czy trudno jest je zintegrować z obecnym systemem komunikacji?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Defailer
początkujący
początkujący


Dołączył: 23 Cze 2022
Posty: 9

PostWysłany: Czw 2 Lis 2023, 5:16    Temat postu: Widżet wywołania zwrotnego Odpowiedz z cytatem

Korzyści są liczne. Po pierwsze, zwiększa to efektywność Twojego zespołu obsługi klienta - operatorzy zajmują się tylko tymi klientami, którzy faktycznie chcą rozmawiać. Po drugie, to doskonałe narzędzie do zbierania danych o klientach i ich preferencjach. Możesz dowiedzieć się, w jakim momencie dnia Twoi klienci najczęściej szukają kontaktu, co może pomóc w planowaniu pracy Twojego zespołu. Co do integracji - wiele współczesnych systemów PBX oferuje łatwą integrację z widgetami callback. My korzystamy z usług https://ringostat.com/pl/callback/ i jesteśmy bardzo zadowoleni. Integracja była prosta, a wsparcie techniczne zawsze służy pomocą. Gorąco polecam rozważenie tej opcji!v
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ślubne :: strona główna -> Porady i opinie na tematy różne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.

Warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies możesz określić w ustawieniach Twojej przeglądarki.



Warszawa : Katowice : Kraków : Poznań : Wrocław : Łódź : Szczecin : Gdańsk : Toruń : Bydgoszcz : Częstochowa : Olsztyn : Rzeszów : Piła : Zielona Góra : Lublin : Kielce

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group