Ślub-Wesele.pl - odwiedź nasz portal ! Fryzury ślubne 2016 Komis ślubny Baza firm Życzenia ślubne :: Portal dla nowoczesnych rodziców - AchTeDzieciaki.pl

Forum ślubne Ślub-Wesele.pl

Scenariusz wesela
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ślubne :: strona główna -> Przygotowania do ślubu
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karolina1984
guru
guru


Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 6034

PostWysłany: Czw 14 Cze 2012, 12:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Słuchajcie, nasz ślub jest o 17.30.
Najpóźniej na sali- wliczając życzenia pod kościołem- będziemy o 19.00, może parę minut wcześniej.

Punkty mamy takie
4 posiłki
pierwszy taniec o-moj-Boże język
oczepiny
tort
puszczanie lampionów

JAk to zrobić godzinowo??
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
asik
guru
guru


Dołączył: 06 Maj 2011
Posty: 6191
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 14 Cze 2012, 12:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czasowo jestem podobnie.
Rozkład godzin u mnie to:
(mniej więcej, bo nie mam rozpiski dokładnej przy sobie)

1. I danie - 19.00
2. pierwszy taniec
3. II danie 21.30
4. tort - 23.00
5. oczepiny
6. III danie - 01.00
7. IV danie - 03.00


lampiony dałabym u Ciebie po torcie ale przed oczepinami.
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Justyna***
maniak
maniak


Dołączył: 13 Lis 2011
Posty: 1442

PostWysłany: Pią 15 Cze 2012, 10:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Karolina, ja daję propozycję, że pierwsze dwa dania podajecie za jednym zamachem. Pamiętaj, że im więcej gości tym dłużej trwa pierwszy posiłek. Ja bym zrobiła tak:

Wejście, powitanie Młodych, toast szampanem - godz. 19.00
Zaproszenie gości do stołu, podanie pierwszego i drugiego dania (zupa i jakieś mięso, tak?)
Pierwszy taniec - zaraz po jedzeniu i deserze albo między dwoma pierwszymi daniami a deserem (zakładając, że jest deser)

Trzecie danie - 22.00
Lampiony - 22.30

Oczepiny i tort - 24.00

Czwarte danie - 1.30-2.00

My też lampiony mamy około 22.00
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
organizatorka
początkujący
początkujący


Dołączył: 25 Cze 2012
Posty: 7
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 25 Cze 2012, 16:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Justyna*** napisał:
Karolina, ja daję propozycję, że pierwsze dwa dania podajecie za jednym zamachem. Pamiętaj, że im więcej gości tym dłużej trwa pierwszy posiłek. Ja bym zrobiła tak:

Wejście, powitanie Młodych, toast szampanem - godz. 19.00
Zaproszenie gości do stołu, podanie pierwszego i drugiego dania (zupa i jakieś mięso, tak?)
Pierwszy taniec - zaraz po jedzeniu i deserze albo między dwoma pierwszymi daniami a deserem (zakładając, że jest deser)

Trzecie danie - 22.00
Lampiony - 22.30

Oczepiny i tort - 24.00

Czwarte danie - 1.30-2.00

My też lampiony mamy około 22.00




Jest to jak najbardziej dobra propozycja. Jeżeli chodzi o lampiony - planujcie je przed oczepinami! Pamiętajmy, że często do odpalenia 1 lampiony potrzebne są 3 osoby. Po oczepinach w głowie szumi alkohol i może zrobić się miejscami niebezpiecznie oczko
Pozdrawiam
_________________
Pomogę w zorganizowaniu ślubów, wesel i innych imprez uśmiech Jeśli za kilka tygodni Twój ślub, a Ty jesteś w rozsypce pisz!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
muffinka
bywalec
bywalec


Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 118

PostWysłany: Pon 6 Sie 2012, 1:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

[]

Ostatnio zmieniony przez muffinka dnia Czw 4 Wrz 2014, 14:08, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Perfekcyjny Ślub
początkujący
początkujący


Dołączył: 07 Sie 2012
Posty: 4

PostWysłany: Sro 8 Sie 2012, 14:34    Temat postu: miałam Odpowiedz z cytatem

My mieliśmy taki scenariusz, który rozdaliśmy wszystkim "funkcyjnym" osobom na weselu.

To jak wyszło nasze wesele i ślub możecie zobaczyć na mojej stronie.
Ponieważ po tym jak usłyszeliśmy wiele ciepłych słów od znajomych i rodziny, oraz po podejrzeniach że do zorganizowania ślubu zatrudniliśmy jakąś firmę, sami postanowiliśmy się tym zająć uśmiech

Może kiedyś będziecie potrzebować mojej pomocy uśmiech
_________________
Magda, www.perfekcyjny-slub.pl
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Kasiek86
guru
guru


Dołączył: 16 Lut 2009
Posty: 6450

PostWysłany: Sro 8 Sie 2012, 14:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

proszę o zablokowanie spamera...
to forum nie jest miejscem na reklamy
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
kalalola
początkujący
początkujący


Dołączył: 03 Wrz 2014
Posty: 2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sro 3 Wrz 2014, 14:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

scenariusz to bardzo dobra rzecz - zwłaszcza aby skoordynować działania wszystkich podwykonawców, z którymi współpracuje się w czasie wesela.

rozpiszcie sobie godzina po godzinie co następuje, obok najlepiej umieścić numery telefonów do osób odpowiedzialnych, np. fryzjer/kosmetyczka/świadek.

to ważne zwłaszcza dla waszego komfortu psychicznego wesoły
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
tynka2506
maniak
maniak


Dołączył: 24 Sie 2014
Posty: 1316
Skąd: Śląskie

PostWysłany: Sro 3 Wrz 2014, 21:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Chyba pomyślę o tym poważnie ale nie będę go rozdawała gościom tylko osobom odpowiedzialnym np. świadkom
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
ZróbSWÓJŚlub
kandydat
kandydat


Dołączył: 15 Wrz 2014
Posty: 40
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 15 Wrz 2014, 17:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Scenariusz bardzo się przydaje uśmiech

W dodatku różnym osobom w wielu różnych sytuacjach.

1. Plan godzinowy przygotowań żeby ze wszystkim zdążyć - fryzjer, kosmetyczka, ubieranie, odebranie kwiatów, podstawienie auta etc.

2. Plan na D.J lub zespołu, żeby wiedzieli co kiedy zapowiadać.

3. Plan dla gości, żeby wiedzieli mniej więcej co się kiedy będzie działo i nie przegapili na przykład pierwszego tańca, tortu albo pokazu fajerwerków.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ślubne :: strona główna -> Przygotowania do ślubu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 3 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.

Warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies możesz określić w ustawieniach Twojej przeglądarki.



Warszawa : Katowice : Kraków : Poznań : Wrocław : Łódź : Szczecin : Gdańsk : Toruń : Bydgoszcz : Częstochowa : Olsztyn : Rzeszów : Piła : Zielona Góra : Lublin : Kielce

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group