|
Forum ślubne Ślub-Wesele.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
WIDEOFILM moderator


Dołączył: 22 Mar 2007 Posty: 1066 Skąd: LUBLIN
|
Wysłany: Czw 2 Sie 2012, 9:22 Temat postu: |
|
|
A bo nie boją się o swoje. Zawsze będą mieli pracę. I jak wiesz, większość młodych par sprawy wesela zaczynają od lokalu. _________________ Jak coś robić to dobrze, a byle jak, to lepiej wcale. |
|
Powrót do góry |
|
 |
ruda_wiewiórka moderator


Dołączył: 01 Gru 2011 Posty: 12149 Skąd: Ze Stumilowego lasu :)
|
Wysłany: Czw 2 Sie 2012, 9:30 Temat postu: |
|
|
Ale dlaczego nie chcą współpracować?
Dlatego, że mają zapewnioną pracę? Nie bardzo rozumiem... _________________
 |
|
Powrót do góry |
|
 |
tenismaster początkujący

Dołączył: 31 Lip 2012 Posty: 6
|
Wysłany: Czw 2 Sie 2012, 9:30 Temat postu: |
|
|
Nie dołujesz mnie, zdaję sobie sprawę, że to nie jest łatwa sprawa wejść na taki rynek i nawiązać kontakty biznesowe z firmami i że pozyskanie klienta jest drogie, bo klient korzysta raz w życiu z takiej usługi.
Natomiast jeśli chodzi o współpracę z firmami, to wydaje mi się, że jest to możliwe. Na początek chciałbym zbudować bazę firm, z którymi będę współpracował. Myślę, że takie wzajemne polecanie się jest zawsze w cenie i wyjdzie na dobre każdemu.
O ile restauratorzy być może faktycznie nie boją się o swoje, to inne firmy usługowe związane z branżą weselną na pewno starają się o klientów i chcą do nich dotrzeć, bo to wiąże się z większą kasą.
Myślę, że zdecydowanie łatwiej nawiązać współpracę z zespołami muzycznymi, fryzjerami, kwiaciarniami...
Dzięki za wasze opinie, jeśli ktoś jeszcze może coś ciekawego z własnych doświadczeń opisać to chętnie poczytam. |
|
Powrót do góry |
|
 |
E-kwiaty gaduła


Dołączył: 10 Wrz 2009 Posty: 491 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 5 Sie 2012, 13:42 Temat postu: |
|
|
Też nie korzystałabym z pomocy takiej osoby. Po co oddawać komuś tą przyjemność? Uwielbiam wybierać, przebierać To oglądanie dekoracji, kwiatów czy wybieranie menu i zaproszeń... Nie oddałabym tego nikomu  _________________ Za pomocą kwiatów można wyrazić rozmaite emocje i uczucia. Ważne jest aby dobrać odpowiedni bukiet w zależności od okoliczności. Specjalnie dla Państwa przygotowaliśmy w tym celu różne kategorie bukietów. |
|
Powrót do góry |
|
 |
tenismaster początkujący

Dołączył: 31 Lip 2012 Posty: 6
|
Wysłany: Pon 6 Sie 2012, 0:04 Temat postu: |
|
|
Mam wrażenie, że jest tu mnóstwo "napalonych" zaręczonych kobiet będących w "szale pierścionkowym", dla których "oglądanie, przebieranie i wybieranie" to niesamowita przyjemność.
Chciałbym tylko zwrócić uwagę, że rola konsultanta ślubnego (jak sama nazwa wskazuje) polega na doradzeniu, konsultowaniu i ustalaniu pewnych rzeczy. A nie ZAŁATWIANIU za Parę Młodą. Tak więc konsultant ma zadanie pomóc zorganizować ślub i wesele, ma w jednym miejscu ofertę wielu firm z branży ślubnej i może wiele podpowiedzieć z własnego doświadczenia.
A wszystkim kobietom, które są w tym szale pierścionkowym i pracują i nadal czerpią największą przyjemność z wybierania, jeżdżenia po całym mieście i przeglądania ofert to serdecznie gratuluję i cieszę się waszym szczęściem.  |
|
Powrót do góry |
|
 |
polly uzależniony


Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 856 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Pon 6 Sie 2012, 8:31 Temat postu: |
|
|
mnie od początku przygotowania do ślubu bardzo męczyły, zresztą nie raz tu narzekałam
dzięki forum trochę przełamałam temat, niemniej nadal mnie to nie kręci, zmuszam się żeby kolejne elementy ogarniać - obrączki kupiliśmy równy miesiąc przed ślubem, nie mam jeszcze wielu rzeczy, które jak czytam tu wątki potrafią spędzać sen z powiek, jesli się wyrobię z tym wszystkim to super, jeśli nie to trudno
chętnie bym to wszystko przerzuciła na inną osobę ale uważam to za zbędny wydatek - w sytuacji, gdy pokrywa się większość kosztów samemu, a cała ta ślubno-weselna gorączka jest okrutnie droga, byłoby mi szkoda płacić dodatkowe pieniądze komuś, kto jest kimś w rodzaju pośrednika - wiadomo, świadcząc usługi w danej branży ma się "swoich" dostawców, podwykonawców itp - i "swoje" ustalenia cenowe - tak więc czułabym, że płacę za dużo w stosunku do sytuacji, gdybym sama sobie wszystko ogarniała
niemniej, gdybym miała większą sumę do przeznaczenia na ślub, może bym się zastanawiała nad kimś takim, jak "doradca ślubny"
chociaż jak znam siebie, wolałabym i tak wtedy tę kwotę wydać na podróż poślubną  _________________
 |
|
Powrót do góry |
|
 |
Perfekcyjny Ślub początkujący

Dołączył: 07 Sie 2012 Posty: 4
|
Wysłany: Sro 8 Sie 2012, 14:31 Temat postu: :) |
|
|
Ja zorganizowałam swój ślub od A do Z.
Kosztowało to mnie bardzo dużo czasu i zaangażowania, natomiast sprawiało tez wielką przyjemność.
Po tym jak spotkałam się z gigantyczna liczbą pozytywnych opinii na temat naszej uroczystości i po tym jak kilka osób zapytało nas - z jakiej firmy korzystaliśmy przy jej organizacji, pomyslalam że jest to myśl - żeby zająć się organizacją ślubów i wesel od strony dekoracji.
Dopiero zaczynam, nie wiem czy się to sprawdzi, ale skoro mogę połączyć przyjemne z pożytecznym i jeszcze uszczęśliwić przy tym "Mlodych" to czemu nie.
Gdyby ktoś potrzebował zachęcam do odwiedzenia mojej strony  _________________ Magda, www.perfekcyjny-slub.pl |
|
Powrót do góry |
|
 |
WIDEOFILM moderator


Dołączył: 22 Mar 2007 Posty: 1066 Skąd: LUBLIN
|
Wysłany: Sro 8 Sie 2012, 14:39 Temat postu: |
|
|
Oczywiście wspaniała autoreklama.
Widzę, że jesteś z Warszawy lub bliskich okolic, tak wynika z Twojej web.
Muszisz wiedzieć, że na tamtym rynku działa już kilka firm i to dość prężnie. Niełatwo będzie się przebić. W dzisiejszych czasach nie wiem, czy warto się w to pakować. Ludzie oszczędzają na czym się tylko da, a przedewszystkim na pośrednictwach. Ponadto niż demograficzny, mniejsza liczba ślubów itd... _________________ Jak coś robić to dobrze, a byle jak, to lepiej wcale. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Karolina1984 guru

Dołączył: 31 Lip 2011 Posty: 6034
|
Wysłany: Sro 8 Sie 2012, 14:40 Temat postu: |
|
|
To ja jeszcze tylko dodam, że prawie każda para młoda, która organizuje wszystko sama od A do Z- i np jeszcze w sali typu MOK czy OSP- przechodzi potem przez taki etap- że ludzie pochwalili, u nas też były osoby które stwierdziły, że było to najlepiej zorganizowane wesele na jakim były ( a tylu rzeczy nie zdążyłam zrobić przecież........).
Człowiek poznaje kucharkę, zespoły, uczy sie dekorować, zarządzać całym tym majdanem.
I zapala sie- o zacznę to robić ( zwłaszcza, jeśli- tak jak ja- organizował już wesela paru innym młodym członkom rodziny- co prawda dwóm, ale zawsze ).
Dajcie sobie 2 miesiące na ochłonięcie w takim przypadku, zastanowienie się.
Start w tym biznesie- jak i w ogóle każdym biznesie okołoweselnym- jest trudny i wymaga naprawdę poświęcenia duuużo czasu, energii. Przede wszystkim czasu. _________________
 |
|
Powrót do góry |
|
 |
kate_k początkujący

Dołączył: 08 Wrz 2012 Posty: 2
|
Wysłany: Sob 8 Wrz 2012, 14:54 Temat postu: |
|
|
bardzo dużo fajnych, przydatnych informacji, a zarazem wskazówek można znaleźć na REKLAMA USUNIĘTA PRZEZ MODERATORA mi ten portal naprawdę pomógł |
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies możesz określić w ustawieniach Twojej przeglądarki.
Warszawa : Katowice : Kraków : Poznań : Wrocław : Łódź : Szczecin : Gdańsk : Toruń : Bydgoszcz : Częstochowa : Olsztyn : Rzeszów : Piła : Zielona Góra : Lublin : Kielce
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group |
|
|