|
Forum ślubne Ślub-Wesele.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Juleeeczka gaduła


Dołączył: 08 Kwi 2010 Posty: 418
|
Wysłany: Nie 20 Cze 2010, 9:36 Temat postu: Jak dobrze zaplanowac ten dzien ?? |
|
|
Mam propozycje.co myslicie o tym zeby stworzyc przykladowy harmonogram dnia slubu.Od momentu wstania z łożka do momentu powrotu do niego po tym pięknym dniu Chodzi mi nie tylko o sam plan dnia(jak sie zorganizować zeby ze wszystkim zdazyc) ale takze plan wesela(Co kiedy, co po czym, itd.) Mysle ze niektore z was, szczegolnie te które ta magiczna chwile maja juz za sobą maja taki plan przygotowany i moglyby sie nim podzielic pomagając przy tym niektórym z nas w ogarnieciu wszystkiego w tym waznym dniu.To kto zacznie  _________________
 |
|
Powrót do góry |
|
 |
dorotam guru


Dołączył: 10 Mar 2010 Posty: 3470 Skąd: :))
|
Wysłany: Nie 20 Cze 2010, 10:40 Temat postu: |
|
|
ja jestem co prawda przed... ale z tego co wiem,nie da się tak dokładndnie wymierzyć... ramowo na ten dzień nasz plan wygląda następująco :
ja
pobudka moja -8.00
fryzjer- 9.00
kosmetyczka 11.00
przygotowania z fotografem 13.00
przygotowanie z kamerzystą
D
pobudka i szykowanie
11 szykowanie z fotografem
szykowanie z kamerzystą
14.15 D wyjazd z hotelu do Mnie
14.20-14.30 błogosławieństwo
14.35 wyjazd z domu
14.45 mamy się zjawić w zakrystii podpisać papiery z kamerzystą i fotografem oraz świadkami
15.00 ślub
16- składanie życzeń
po16.40 przyjazd na salę -powitanie,toast
17 obiad
po obiedzie i pierwszym tańcu wyjazd na krótką sesję i powrót
20 tort ,życznia dla rodziców
24 oczepiny krótkie
i dalej jak już się kamera wyłączy zabawa do rana  _________________
 |
|
Powrót do góry |
|
 |
straszna_dama guru


Dołączył: 13 Mar 2010 Posty: 6180 Skąd: Göteborg/Szwecja
|
Wysłany: Nie 20 Cze 2010, 11:00 Temat postu: |
|
|
Dziewczyny, pomysł jak najbardziej sympatyczny, ale raczej mało uniwersalny - każdy TEN dzień PM będzie wyglądał podobnie i nie da go się zaplanować dla innej pary - np. nasz ślub będzie o 17:00, rodzice mieszkają z drugiej strony miasta, będziemy mieli inny harmonogram dnia, niż ktoś kto będzie miał uroczystość o 16, mieszka obok kościoła, ale do fryzjera musi dojechać. _________________
 |
|
Powrót do góry |
|
 |
Justyś:) maniak


Dołączył: 26 Lip 2009 Posty: 1754 Skąd: Ruda śląska
|
Wysłany: Nie 20 Cze 2010, 11:09 Temat postu: |
|
|
ja myślę że to dobry pomysł, bo może to choć troszkę pomóc, ja na przykład teraz już wiem że pierwszy taniec ma być po obiedzie, a przed sesją, a nie po sesji  _________________
(...) żadne serce nie cierpiało nigdy, gdy sięgało po swoje marzenia... |
|
Powrót do góry |
|
 |
straszna_dama guru


Dołączył: 13 Mar 2010 Posty: 6180 Skąd: Göteborg/Szwecja
|
Wysłany: Nie 20 Cze 2010, 12:33 Temat postu: |
|
|
Każdy według siebie U nas tymi sprawami zajmie się orkiestra i fotograf - są profesjonalistami i sami powiedzą co kiedy powinnismy zrobić, od pierwszego tańca do pożegnania gości - my mamy się niczym nie martwić. _________________
 |
|
Powrót do góry |
|
 |
Juleeeczka gaduła


Dołączył: 08 Kwi 2010 Posty: 418
|
Wysłany: Nie 20 Cze 2010, 12:49 Temat postu: |
|
|
straszna_dama napisał: | Każdy według siebie U nas tymi sprawami zajmie się orkiestra i fotograf - są profesjonalistami i sami powiedzą co kiedy powinnismy zrobić, od pierwszego tańca do pożegnania gości - my mamy się niczym nie martwić. |
to prawda.ale fajnie jest ustalic z nimi wszystko wczesniej zeby bylo wszystko tak jak my to sobie wyobrazalismy a nie oni.To oczywiste ze u kazdej z nas harmonogram bedzie sie roznil ale przeciez jak wszystko tego dnia.A mimo to dzielimy sie swoimi planami na ten dzien.Czemu wiec nie podzielic sie swoim harmonogramem jesli pomoze to innym PM stworzyc swój wlasny na jego podstawie  _________________
 |
|
Powrót do góry |
|
 |
straszna_dama guru


Dołączył: 13 Mar 2010 Posty: 6180 Skąd: Göteborg/Szwecja
|
Wysłany: Nie 20 Cze 2010, 12:59 Temat postu: |
|
|
Po pierwsze - wydaje mi się, że zawsze takie rzeczy ustala się wcześniej, a oni po prostu doradzą co, jak i w którym momencie. I wybaczcie - ale w tym względzie będę kierować się opinią ludzi, którzy mają doświadczenie w tej kwestii, a nie innych dziewczyn, które dopiero tak jak ja to planują.
Po drugie - u każdego z nas będzie inna sytuacja, inna godzina ślubu, inne miejsce weselne, więc ja z przyjemnością poczytam o planach dziewczyn, ale raczej z nich nie skorzystam. _________________
 |
|
Powrót do góry |
|
 |
Juleeeczka gaduła


Dołączył: 08 Kwi 2010 Posty: 418
|
Wysłany: Nie 20 Cze 2010, 13:02 Temat postu: |
|
|
straszna_dama napisał: | Po pierwsze - wydaje mi się, że zawsze takie rzeczy ustala się wcześniej, a oni po prostu doradzą co, jak i w którym momencie. I wybaczcie - ale w tym względzie będę kierować się opinią ludzi, którzy mają doświadczenie w tej kwestii, a nie innych dziewczyn, które dopiero tak jak ja to planują.
Po drugie - u każdego z nas będzie inna sytuacja, inna godzina ślubu, inne miejsce weselne, więc ja z przyjemnością poczytam o planach dziewczyn, ale raczej z nich nie skorzystam. |
Jak uwazasz.Masz do tego prawo.A ja chetnie skorzystam wiec czekam na wasze wypowiedzi dziewczynki  _________________
 |
|
Powrót do góry |
|
 |
dorotam guru


Dołączył: 10 Mar 2010 Posty: 3470 Skąd: :))
|
Wysłany: Nie 20 Cze 2010, 17:13 Temat postu: |
|
|
straszna_dama napisał: | Każdy według siebie U nas tymi sprawami zajmie się orkiestra i fotograf - są profesjonalistami i sami powiedzą co kiedy powinnismy zrobić, od pierwszego tańca do pożegnania gości - my mamy się niczym nie martwić. |
ja nie wiem Damo... ale u mnie to ja podawałam Panu od samochodu plan dla niego... to samo zrobię z kamerzystą i podam plan orkiestrze...co kiedy.. oni jako profesjonaliści mogą zasugerować coś.. a ja jako osoba ich wynajmująca-niejako ich pracodawca w tym momencie... mam decydujący wpływ na całokształt
fotograf nam przedstawił swoją wersję,my jemu swoją... i wyszła wspólna  _________________
 |
|
Powrót do góry |
|
 |
straszna_dama guru


Dołączył: 13 Mar 2010 Posty: 6180 Skąd: Göteborg/Szwecja
|
Wysłany: Nie 20 Cze 2010, 17:21 Temat postu: |
|
|
Dorotam, zaplanowałaś wszystko, godzina po godzinie? Plan dla Pana od samochodu i kamerzysty? I czym się różni decydujący wpływ na całokształt? Ja nie mam doświadczenia w organizacji wesela i nie będę się upierać, że ma być po mojemu, jeśli ktoś, kto uczestniczył w setce wesel będzie mi radził inaczej, wierzę w doświadczenie tych osób. Nie jedna PM popsuła własne wesele właśnie niewłaściwym zaplanowaniem wszystkiego. _________________
 |
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies możesz określić w ustawieniach Twojej przeglądarki.
Warszawa : Katowice : Kraków : Poznań : Wrocław : Łódź : Szczecin : Gdańsk : Toruń : Bydgoszcz : Częstochowa : Olsztyn : Rzeszów : Piła : Zielona Góra : Lublin : Kielce
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group |
|
|