Ślub-Wesele.pl - odwiedź nasz portal ! Fryzury ślubne 2016 Komis ślubny Baza firm Życzenia ślubne :: Portal dla nowoczesnych rodziców - AchTeDzieciaki.pl

Forum ślubne Ślub-Wesele.pl

Złoto

Post new topic   Reply to topic    Forum ślubne :: strona główna -> Pogaduchy
View previous topic :: View next topic  
Author Message
malus
początkujący
początkujący

PostPosted: Mon 19 Nov 2018, 15:53    Post subject: Złoto Reply with quote

Witam mam kłopot.Chce podarować mamie brasoletke .Która została z mojej winy uszkodzona.Nie znam się.To? https://modernsilver.eu/bizuteria-zlota/zlota-bransoletka/ W internecie da się kupić złoto?
Back to top
View user's profile Send private message
nowakowski912
kandydat
kandydat

PostPosted: Wed 10 Jun 2020, 14:10    Post subject: Reply with quote

Myślę, że lepiej wybrać się samemu do jakiegoś porządnego sklepu żeby nie placić za kota w worku.
fotograf ślubny Katowice
fotograf ślubny Kraków
fotograf ślubny Kielce
fotograf ślubny Warszawa
fotograf ślubny Przemyśl
KamilaEz
kandydat
kandydat

PostPosted: Sat 19 Mar 2022, 11:03    Post subject: Reply with quote

Ja kupuję w Mennicy Skarbowej złote i srebrne sztabki oraz złote monety. Dobre ceny i terminowość przeprowadzonych realizacji zamówień. Pozdrawiam!
Back to top
KamilaEz
kandydat
kandydat

PostPosted: Sat 19 Mar 2022, 11:06    Post subject: Reply with quote

Ja natomiast polecam także rozważyć inwestycję w złoto z pomocą sprawdzonej mennicy, jak https://www.mennicaskarbowa.pl/ Ceny są naprawdę bardzo dobre, więc opłaca się postawić tutaj na inwestycję bezpieczną na swoją emeryturę, czy dla swoich dzieci na przyszłość. Mam nadzieję, że też się co do tego przekonacie.
Back to top
Mennica Skarbowa
kandydat
kandydat

PostPosted: Mon 30 May 2022, 7:33    Post subject: Reply with quote