|
Forum ślubne Ślub-Wesele.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Simple początkujący

|
Wysłany: Sob 27 Kwi 2013, 16:47 Temat postu: Witam na Forum jako fotograf i jako planujący ślub |
|
|
Hej, czesc, witajcie! Mam dzisiaj zbyt dobry humor i pewnie jutro będę się wstydzić tego posta, no ale co zrobić... Jestem w trakcie planowania ślubu (konkretnej daty nie znamy, ale 2013 - tak odważni jesteśmy ) Co z tego wyjdzie jeszcze nie wiem bo dużo zależy od ilości zleceń, których ciągle przybywa. Z drugiej strony obiektywu jestem fotografem, m.in. na ślubach. Nie wiem czy dobrze zacząć od SPAM'u na forum, ale gram w otwarte karty i nie ukrywam że poza szukaniem inspiracji i porad z innych dziedzin niż fotografia, związanych ze ślubem, zamierzam się troche reklamować. Ale spokojnie nie będę nachalny!
Ostatnio zmieniony przez Simple dnia Pon 29 Kwi 2013, 20:50, w całości zmieniany 4 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
serduszkox guru

|
Wysłany: Sob 27 Kwi 2013, 18:38 Temat postu: |
|
|
Ale reklama, tu na forum jest płatna niezależnie od tego czy sam bierzesz ślub, czy nie. _________________ Pewności nie ma, ale jest szansa..  |
|
Powrót do góry |
|
 |
Simple początkujący

|
Wysłany: Pon 29 Kwi 2013, 11:47 Temat postu: |
|
|
Dziękuje serduszkox, czytałem regulamin, jak widzisz do tej pory nigdzie na tym forum sie nie reklamuje. Jedynie się przedstawiłem. |
|
Powrót do góry |
|
 |
ewelinka89 moderator

|
Wysłany: Pon 29 Kwi 2013, 11:56 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Nie wiem czy dobrze zacząć od SPAM'u na forum, ale gram w otwarte karty i nie ukrywam że poza szukaniem inspiracji i porad z innych dziedzin niż fotografia, związanych ze ślubem, zamierzam się troche reklamować. |
Nie ma to jak dobry start..
Cytat: | czytałem regulamin |
Szczerze wątpię, patrząc na pierwszy cytat.. _________________
 |
|
Powrót do góry |
|
 |
serduszkox guru

|
Wysłany: Pon 29 Kwi 2013, 12:10 Temat postu: |
|
|