Ślub-Wesele.pl - odwiedź nasz portal ! Fryzury ślubne 2016 Komis ślubny Baza firm Życzenia ślubne :: Portal dla nowoczesnych rodziców - AchTeDzieciaki.pl

Forum ślubne Ślub-Wesele.pl

Jesienne koncerty - wybór

Post new topic   Reply to topic    Forum ślubne :: strona główna -> Pogaduchy
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Sania
uzależniony
uzależniony

PostPosted: Tue 27 Sep 2022, 11:11    Post subject: Jesienne koncerty - wybór Reply with quote

Hej!
Właśnie rozglądam się za ciekawymi wydarzeniami na które warto byłoby się wybrać jesienią, oczywiście głównie chodzi mi o koncerty. Jestem dużą fanką muzyki popowej i rapu. Dlatego jeśli macie jakieś informacje na temat planowanych wydarzeń jesienią w Warszawie, ale również innych miastach bo zawsze możemy gdzieś z przyjaciółką pojechać. Mogę na Was liczyć? Jeśli tak, to z góry dzięki i oczywiście czekam z niecierpliwością na wszystkie propozycje Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
UrszulaM
kandydat
kandydat

PostPosted: Wed 28 Sep 2022, 14:46    Post subject: Reply with quote

Mamy podobnie, jesień sprzyja temu aby siedzieć przez tv w ciepłym kocyku i przekąskami. A jednak na mieście się sporo dzieje i też jest wiele koncertów w kraju, teraz to my nie możemy doczekać się na koncert Alexandra rybaka, ale ogólnie na przykład na portalu eBilet będziecie mogli dowiedzieć się jakie będą Jesienne koncerty i oczywiście na co warto się wybrać sprawdzając także listę różnych spektaklów oraz kabaretów. Jak się okazuje nie wszystko dzieje się w Warszawie, dlatego zawsze warto sobie sprawdzać różne wydarzenia, aby nie zabrakło Wam biletów. Pozdrawiam serdecznie!
Back to top
HaniaMM
uzależniony
uzależniony

PostPosted: Thu 12 Jan 2023, 14:37    Post subject: Reply with quote