Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ness21 bywalec

Dołączył: 19 Paź 2011 Posty: 148
|
Wysłany: Sro 22 Lut 2012, 17:49 Temat postu: Zmiana planów- pomocy !! |
|
|
Dziewczyny Musimy zmienić swoje plany ślubne. Oprócz tego,że przekładamy ślub na wakacje to robimy małe przyjęcie 6-8 godzinne w restauracji dla 35 osób. Dowiadywałam się że w restauracjach od osoby płaci się od 80-130zł w zależności od menu. Teraz mam prośbę do Was- powiedzcie ile zapłaciłyscie za całe takie przyjęcie? Miałyście kamerzyste,orkiestrę? My myślimy o Dj'u. Jestem załamana,bo cała rodzina była nastawiona na duże wesele,a tu taki niewypał. Moja mama mówi,że rodzina nie ma co się przejmować,bo zrozumieją,a jeśli nie to jest ich problem nie nasz. Pomóżcie : - ( _________________
 |
|
Powrót do góry |
|
 |
ewelinka89 moderator


Dołączył: 09 Mar 2011 Posty: 9831
|
Wysłany: Sro 22 Lut 2012, 17:58 Temat postu: |
|
|
Nie wiem czy to Ci dużo pomoże, bo nasze przyjęcie się rozciągnęło trochę i mieliśmy np. 3 ciepłe posiłki, a z wieloma kwestiami nie oszczędzaliśmy szczególnie. Wyszło nam 15 tysięcy (muzyka puszczana, nie licząc kamerzysty i fotografa). Sam czas trwania i skromniejsze menu jest niestety niewielką oszczędnością.. Jeżeli np. decydujesz się na dj, kamerzystę, fotografa to i tak koszt jest stały..
Ale po co ten pośpiech? Zostało niewiele czasu, jest sens zmieniać plany? _________________
 |
|
Powrót do góry |
|
 |
Ness21 bywalec

Dołączył: 19 Paź 2011 Posty: 148
|
Wysłany: Sro 22 Lut 2012, 18:06 Temat postu: |
|
|
Mój narzeczony grał w klubach jako Dj. Dzwonił już do swojego kolegi z którym grał i powiedział,że jeśli tylko będzie miał wolny termin to przyjedzie i będzie grał za free. To tyle dobrego. Fotograf będzie na 100%,a nad kamerzysta się zastanawiamy. Trochę głupio bez kamerzysty,bo to pamiątka. Mój narzeczony chce to mniejsze wesele zrobić na sali,tak jak od początku było ustalone tylko na 35osób. Ale moja mama twierdzi,że to trochę głupie,bo do sali trzeba kupić ozdoby,wynająć kucharkę,kelnerów,kupić jedzenie no i kamerzysta,muzyka,fotograf. A w restauracji zapłacę to 4tysiące i w tym mam jedzenie i pełną obsługę. Jak myślicie? Jak to się kalkuluje? _________________
 |
|
Powrót do góry |
|
 |
Karolina1984 guru

Dołączył: 31 Lip 2011 Posty: 6034
|
Wysłany: Sro 22 Lut 2012, 18:09 Temat postu: |
|
|
Ness, ja mam na sali-
Powiem Ci tak, to się zaczyna w ogóle opłacać- od ok 60 osób........
Bo policzyłam, jeśli bedziemy mieć osób np 45- to nas wyjdzie (sala, kucharka, żarcie, ciasta, napoje) około 110zł na osobę- opłacalność jest rpzy optymalnie 70 osobach
Bo za 120zł to ja mogłam wynająć w kilku miejscach salę i nie miałabym całej tej zabawy.......... _________________
 |
|
Powrót do góry |
|
 |
Ness21 bywalec

Dołączył: 19 Paź 2011 Posty: 148
|
Wysłany: Sro 22 Lut 2012, 18:09 Temat postu: |
|
|
A pośpiech jest wynikiem sytuacji osobistej,o której nie chce teraz mówić . Gdyby nie to wszystko toczyłoby się swoim torem,a tak to nie mamy wyjścia. _________________
 |
|
Powrót do góry |
|
 |
ewelinka89 moderator


Dołączył: 09 Mar 2011 Posty: 9831
|
Wysłany: Sro 22 Lut 2012, 18:11 Temat postu: |
|
|
Przecież na sali też możesz mieć dj, a kamerzysta i fotograf (choć bez fotografa sobie nie wyobrażam..) to już tylko Twój wybór. W restauracji masz już wszystko gotowe, ale jak chcesz te 6-8 godzin, to też na jednym posiłku się nie obejdzie, więc raczej będzie ku np. 120 zł zmierzać.. Podlicz, czy przy takiej ilości osób taniej wyjdzie kucharka i kelnerzy na sali, czy restauracja.. Nie wiem jakie kwoty miałaś zaplanowane, a kucharki czasami wychodzą dużo taniej. Nic przecież nie stoi na przeszkodzie, żeby ustawić w tej samej sali stoły tak, żeby optycznie zmniejszyć ją a przy okazji ograniczyć niektóre wydatki.. Np. redukcja posiłków, redukcja obsługi. _________________
 |
|
Powrót do góry |
|
 |
Karolina1984 guru

Dołączył: 31 Lip 2011 Posty: 6034
|
Wysłany: Sro 22 Lut 2012, 18:14 Temat postu: |
|
|
Ale jeśli się zdecydujesz na salę + kucharkę, to polecę Ci moją, bo mam 20-25 zł za osobę z dojazdem 100km, dwiema kelnerkami, 4 dania bardzo rozbudowane niektóre i wszelkie przekąski.....
Jak dla mnie, kamerzysta raczej jest zbędny- ja załuję tylko,że nie mam kasy na fotografa, ale to też opcjonalna sprawa _________________
 |
|
Powrót do góry |
|
 |
Ness21 bywalec

Dołączył: 19 Paź 2011 Posty: 148
|
Wysłany: Sro 22 Lut 2012, 18:28 Temat postu: |
|
|
Ok dzięki. Jak się zdecydujemy to napisze priv. Też mieszkam niedaleko Łodzi. _________________
 |
|
Powrót do góry |
|
 |
oli1227 kandydat

Dołączył: 25 Sty 2012 Posty: 16
|
Wysłany: Sro 22 Lut 2012, 23:12 Temat postu: |
|
|
Hej.Ja też miałam nagłą zmianę sytuacji...Miało być duże wesele organizowane z kucharka itd...a wyszła przykra sytuacja i robimy troszkę później i na połowę mniej osób i płacimy w restauracji 140zł za osobę,ale impreza trwa do białego rana. _________________
 |
|
Powrót do góry |
|
 |
Natalia_2013 uzależniony


Dołączył: 14 Sty 2012 Posty: 584 Skąd: Legionowo (Warszawa)
|
Wysłany: Sro 22 Lut 2012, 23:19 Temat postu: |
|
|
To chyba zależy od tego, ile kasy możecie wydać maksymalnie.
Koleżanka miała takie wesele na szybko, na już i na teraz. 60 osób. Wynajęła salę, kucharkę, samochód, DJ'a, ale bez kamerzysty i fotografa - ciotka zrobiła im tysiąc zdjęć, ale wiadomo.. takich zwykłych, przypadkowych itd i wydała na wszystko 16 tyś złotych. To było takie małe wesele i nie trwało do białego rana. _________________
 |
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies możesz określić w ustawieniach Twojej przeglądarki.
Warszawa : Katowice : Kraków : Poznań : Wrocław : Łódź : Szczecin : Gdańsk : Toruń : Bydgoszcz : Częstochowa : Olsztyn : Rzeszów : Piła : Zielona Góra : Lublin : Kielce
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group |