Ślub-Wesele.pl - odwiedź nasz portal ! Fryzury ślubne 2016 Komis ślubny Baza firm Życzenia ślubne :: Portal dla nowoczesnych rodziców - AchTeDzieciaki.pl

Forum ślubne Ślub-Wesele.pl

Zmiana planów- pomocy !!
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ślubne :: strona główna -> Przygotowania do ślubu
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ness21
bywalec
bywalec


Dołączył: 19 Paź 2011
Posty: 148

PostWysłany: Sro 22 Lut 2012, 17:49    Temat postu: Zmiana planów- pomocy !! Odpowiedz z cytatem

Dziewczyny wykrzyknik Musimy zmienić swoje plany ślubne. Oprócz tego,że przekładamy ślub na wakacje to robimy małe przyjęcie 6-8 godzinne w restauracji dla 35 osób. Dowiadywałam się że w restauracjach od osoby płaci się od 80-130zł w zależności od menu. Teraz mam prośbę do Was- powiedzcie ile zapłaciłyscie za całe takie przyjęcie? Miałyście kamerzyste,orkiestrę? My myślimy o Dj'u. Jestem załamana,bo cała rodzina była nastawiona na duże wesele,a tu taki niewypał. Moja mama mówi,że rodzina nie ma co się przejmować,bo zrozumieją,a jeśli nie to jest ich problem nie nasz. Pomóżcie : - (
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
ewelinka89
moderator
moderator


Dołączył: 09 Mar 2011
Posty: 9831

PostWysłany: Sro 22 Lut 2012, 17:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie wiem czy to Ci dużo pomoże, bo nasze przyjęcie się rozciągnęło trochę i mieliśmy np. 3 ciepłe posiłki, a z wieloma kwestiami nie oszczędzaliśmy szczególnie. Wyszło nam 15 tysięcy (muzyka puszczana, nie licząc kamerzysty i fotografa). Sam czas trwania i skromniejsze menu jest niestety niewielką oszczędnością.. Jeżeli np. decydujesz się na dj, kamerzystę, fotografa to i tak koszt jest stały..

Ale po co ten pośpiech? Zostało niewiele czasu, jest sens zmieniać plany?
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Ness21
bywalec
bywalec


Dołączył: 19 Paź 2011
Posty: 148

PostWysłany: Sro 22 Lut 2012, 18:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mój narzeczony grał w klubach jako Dj. Dzwonił już do swojego kolegi z którym grał i powiedział,że jeśli tylko będzie miał wolny termin to przyjedzie i będzie grał za free. To tyle dobrego. Fotograf będzie na 100%,a nad kamerzysta się zastanawiamy. Trochę głupio bez kamerzysty,bo to pamiątka. Mój narzeczony chce to mniejsze wesele zrobić na sali,tak jak od początku było ustalone tylko na 35osób. Ale moja mama twierdzi,że to trochę głupie,bo do sali trzeba kupić ozdoby,wynająć kucharkę,kelnerów,kupić jedzenie no i kamerzysta,muzyka,fotograf. A w restauracji zapłacę to 4tysiące i w tym mam jedzenie i pełną obsługę. Jak myślicie? Jak to się kalkuluje?
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Karolina1984
guru
guru


Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 6034

PostWysłany: Sro 22 Lut 2012, 18:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ness, ja mam na sali-
Powiem Ci tak, to się zaczyna w ogóle opłacać- od ok 60 osób........

Bo policzyłam, jeśli bedziemy mieć osób np 45- to nas wyjdzie (sala, kucharka, żarcie, ciasta, napoje) około 110zł na osobę- opłacalność jest rpzy optymalnie 70 osobach


Bo za 120zł to ja mogłam wynająć w kilku miejscach salę i nie miałabym całej tej zabawy..........
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Ness21
bywalec
bywalec


Dołączył: 19 Paź 2011
Posty: 148

PostWysłany: Sro 22 Lut 2012, 18:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A pośpiech jest wynikiem sytuacji osobistej,o której nie chce teraz mówić . Gdyby nie to wszystko toczyłoby się swoim torem,a tak to nie mamy wyjścia.
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
ewelinka89
moderator
moderator


Dołączył: 09 Mar 2011
Posty: 9831

PostWysłany: Sro 22 Lut 2012, 18:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przecież na sali też możesz mieć dj, a kamerzysta i fotograf (choć bez fotografa sobie nie wyobrażam..) to już tylko Twój wybór. W restauracji masz już wszystko gotowe, ale jak chcesz te 6-8 godzin, to też na jednym posiłku się nie obejdzie, więc raczej będzie ku np. 120 zł zmierzać.. Podlicz, czy przy takiej ilości osób taniej wyjdzie kucharka i kelnerzy na sali, czy restauracja.. Nie wiem jakie kwoty miałaś zaplanowane, a kucharki czasami wychodzą dużo taniej. Nic przecież nie stoi na przeszkodzie, żeby ustawić w tej samej sali stoły tak, żeby optycznie zmniejszyć ją a przy okazji ograniczyć niektóre wydatki.. Np. redukcja posiłków, redukcja obsługi.
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Karolina1984
guru
guru


Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 6034

PostWysłany: Sro 22 Lut 2012, 18:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ale jeśli się zdecydujesz na salę + kucharkę, to polecę Ci moją, bo mam 20-25 zł za osobę z dojazdem 100km, dwiema kelnerkami, 4 dania bardzo rozbudowane niektóre i wszelkie przekąski.....

Jak dla mnie, kamerzysta raczej jest zbędny- ja załuję tylko,że nie mam kasy na fotografa, ale to też opcjonalna sprawa
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Ness21
bywalec
bywalec


Dołączył: 19 Paź 2011
Posty: 148

PostWysłany: Sro 22 Lut 2012, 18:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ok dzięki. Jak się zdecydujemy to napisze priv. Też mieszkam niedaleko Łodzi.
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
oli1227
kandydat
kandydat


Dołączył: 25 Sty 2012
Posty: 16

PostWysłany: Sro 22 Lut 2012, 23:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Hej.Ja też miałam nagłą zmianę sytuacji...Miało być duże wesele organizowane z kucharka itd...a wyszła przykra sytuacja i robimy troszkę później i na połowę mniej osób i płacimy w restauracji 140zł za osobę,ale impreza trwa do białego rana.
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Natalia_2013
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 14 Sty 2012
Posty: 584
Skąd: Legionowo (Warszawa)

PostWysłany: Sro 22 Lut 2012, 23:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To chyba zależy od tego, ile kasy możecie wydać maksymalnie.
Koleżanka miała takie wesele na szybko, na już i na teraz. 60 osób. Wynajęła salę, kucharkę, samochód, DJ'a, ale bez kamerzysty i fotografa - ciotka zrobiła im tysiąc zdjęć, ale wiadomo.. takich zwykłych, przypadkowych itd i wydała na wszystko 16 tyś złotych. To było takie małe wesele i nie trwało do białego rana.
_________________


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ślubne :: strona główna -> Przygotowania do ślubu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 1 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.

Warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies możesz określić w ustawieniach Twojej przeglądarki.



Warszawa : Katowice : Kraków : Poznań : Wrocław : Łódź : Szczecin : Gdańsk : Toruń : Bydgoszcz : Częstochowa : Olsztyn : Rzeszów : Piła : Zielona Góra : Lublin : Kielce

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group