Ślub-Wesele.pl - odwiedź nasz portal ! Fryzury ślubne 2016 Komis ślubny Baza firm Życzenia ślubne :: Portal dla nowoczesnych rodziców - AchTeDzieciaki.pl

Forum ślubne Ślub-Wesele.pl

Remiza w tych czasach ?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 18, 19, 20  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ślubne :: strona główna -> Miejsce przyjęcia weselnego
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
agusia1217
bywalec
bywalec


Dołączył: 02 Cze 2012
Posty: 249
Skąd: B-B

PostWysłany: Sro 8 Sie 2012, 16:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

my mamy w osp wesele. sala jest ładna wystarczy ją troszkę ubrać ( w tym roku ściany były odświeżane). są krzesła a nie ławki język (byłam na kilku strażnicach i się nie spotkałam z ławkami). załatwialiśmy sobie sami catering, ale nie które osp mają już podpisane umowy z kucharkami albo cateringiem. tak samo jak z orkiestrą, dekoratorką itp. wystarczy się tylko dopytać.
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Vania
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 30 Maj 2012
Posty: 522

PostWysłany: Sro 8 Sie 2012, 18:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

...........

Ostatnio zmieniony przez Vania dnia Pią 11 Sty 2013, 17:07, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
agusia1217
bywalec
bywalec


Dołączył: 02 Cze 2012
Posty: 249
Skąd: B-B

PostWysłany: Sro 8 Sie 2012, 21:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

my tylko kupujemy wódkę, a tak to wszystko nam catering zapewnia. a i sami załatwiamy orkiestrę, fotografa/ kamerzystę ale to przeważnie się samemu załatwia.
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
muffinka
bywalec
bywalec


Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 118

PostWysłany: Sro 8 Sie 2012, 23:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

|...|

Ostatnio zmieniony przez muffinka dnia Czw 4 Wrz 2014, 13:34, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
agusia1217
bywalec
bywalec


Dołączył: 02 Cze 2012
Posty: 249
Skąd: B-B

PostWysłany: Czw 9 Sie 2012, 9:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witaj muffinka. my mamy w Janowicach (mamy tam blisko) ta osp nie ma podpisanej umowy z żadnym cateringiem, ale my już załatwiliśmy catering Raj gdzieś koło nowego Sącza jak się nie mylę. do ceny wynajmu dojdzie Ci jeszcze koszt mediów.
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
oli_a
guru
guru


Dołączył: 05 Sie 2012
Posty: 2139
Skąd: AT

PostWysłany: Pią 10 Sie 2012, 10:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

czyli jak widac nie bedziemy jedyni, ktorzy beda sie bawic w remizie. Przy dobrej organizacji i atmosferze powinno sie udac uśmiech dziewczyny podajcie namiary na ten catering i szczegoly, bo my dopiero bedziemy zalatwiac. A jezeli on jest z NS to do nas nie bedzie tak daleko uśmiech
_________________
Patryk <3

Oliver <3
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Karolina1984
guru
guru


Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 6034

PostWysłany: Pią 10 Sie 2012, 10:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

My mieliśmy w MOKu- jak OSP (tzn niby zaplecze techniczne trochę lepsze, ale załatwiania i dekorowania tyle samo).

Da się, chociaż u nas nie ma tak, że MOK czy OSP są zajęte tydzień w tydzień.
Dużo roboty., latania, kupowania i załatwiania.

Z doświadczenia powiem tylko, że przy małym weselu- do 40-50 osób- opłacalność OSP i oszczędność nie jest tak duża, jak moze sie wydawać.

To trzeba też wziąć pod uwagę.
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
oli_a
guru
guru


Dołączył: 05 Sie 2012
Posty: 2139
Skąd: AT

PostWysłany: Sob 11 Sie 2012, 7:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

u nas bedzie napewno ponad 100 gosci, takze mysle ze bedzie sie oplacalo. Sale wlasnie bedziemy juz mieli od poniedzialku, mysle ze jak sie zorganizujemy to wszystko pojdzie dobrze. Kazdy narzeka, ze jak kucharki to kupowanie, jezdzenie itd, a wystarczy miec spisane na kartce co potrzeba (dobra kucharka da liste co jej potrzebne), a zajmie to 1 do max 2 dni... i nie wiem gdzie ten problem.
_________________
Patryk <3

Oliver <3
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Karolina1984
guru
guru


Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 6034

PostWysłany: Sob 11 Sie 2012, 9:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

OK
Kupowanie produktów to najmniejszy problem.
Zresztą- zaczniesz robić, zobaczysz język
Robiłam już 2 OSP-owe imprezy. Zawsze człowiek jest zmeczony jak głupek język
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
oli_a
guru
guru


Dołączył: 05 Sie 2012
Posty: 2139
Skąd: AT

PostWysłany: Sob 11 Sie 2012, 10:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie strasz język
_________________
Patryk <3

Oliver <3
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ślubne :: strona główna -> Miejsce przyjęcia weselnego Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 18, 19, 20  Następny
Strona 2 z 20

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.

Warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies możesz określić w ustawieniach Twojej przeglądarki.



Warszawa : Katowice : Kraków : Poznań : Wrocław : Łódź : Szczecin : Gdańsk : Toruń : Bydgoszcz : Częstochowa : Olsztyn : Rzeszów : Piła : Zielona Góra : Lublin : Kielce

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group