|
Forum ślubne Ślub-Wesele.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
limone guru
Dołączył: 14 Kwi 2011 Posty: 3347
|
Wysłany: Czw 14 Cze 2012, 12:06 Temat postu: |
|
|
lauraire napisał: | ale moje pytanie dotyczy czegoś innego... nie chodzi mi o plan całego dnia, ani o ogólnikowy plan wesela - tylko SZCZEGÓŁOWY PLAN UROCZYSTOŚCI WESELNEJ z dokładną rozpiską.
Czy tylko ja widzę różnicę między jednym, a drugim ? |
Jeden z tych tematów, które zostały podane, ma tytuł "Scenariusz wesela" (uważam, że jest to dokładnie to samo co ten temat, czyli "plan wesela"), więc można tam bez problemu kontynuować dyskusję i pisać swoje ogólne i szczegółowe plany wesela
Prędzej czy później, ten wątek też zejdzie na ogólny plan wesela _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
lauraire guru
Dołączył: 23 Maj 2012 Posty: 8431
|
Wysłany: Czw 14 Cze 2012, 12:13 Temat postu: |
|
|
Niech mod zamknie jeśli tak uzna.
Czytałam ten 'scenariusz wesela' i jeden temat od drugiego, trochę jednak odbiegają, nie widziałam, żeby ktokolwiek skupił się tam na jakimkolwiek szczególe dogłębnie, ja rozumiem, że nie każdy czuje potrzebę zwracania uwagi na drobne detale i inne pierdołki, ale myślę, że są też ludzie, dla których to dosyć ważne
Skoro tamten temat skupia się na całościowym planie dnia, przygotowań, ślubu, wesela, to może niech tak zastanie, po co zbaczać z tematu, skoro można wydzielić do tego nowy
edit...
Ostatnio zmieniony przez lauraire dnia Pon 18 Lis 2013, 13:12, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Mich kandydat
Dołączył: 12 Cze 2012 Posty: 30
|
Wysłany: Czw 14 Cze 2012, 12:30 Temat postu: |
|
|
lauraire gratuluję tak szczegółowego planu. Nic tylko podziwiać.
Ja raczej tak szczegółowo nie będę planował. Ze względu że nie mam potrzeby(nawet jak bym robił wesele). Po drugie przy przyjęciu poślubmy nie widzę sensu. _________________ Liczy się to że potrafi się przyznać do błędu. Przyznać się do błędu i urodzić się na nowo. |
|
Powrót do góry |
|
|
Pralinka guru
Dołączył: 29 Mar 2011 Posty: 4442 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 14 Cze 2012, 12:50 Temat postu: |
|
|
Mich napisał: | lauraire gratuluję tak szczegółowego planu. Nic tylko podziwiać.
Ja raczej tak szczegółowo nie będę planował. Ze względu że nie mam potrzeby(nawet jak bym robił wesele). Po drugie przy przyjęciu poślubmy nie widzę sensu. |
My mamy przyjęcie i plan też będziemy mieć. _________________ Ślub cywilny, to aż cywilny, a nie tylko cywilny.
|
|
Powrót do góry |
|
|
lauraire guru
Dołączył: 23 Maj 2012 Posty: 8431
|
Wysłany: Czw 14 Cze 2012, 12:52 Temat postu: |
|
|
Pralinka napisał: | My mamy przyjęcie i plan też będziemy mieć. |
A wymyślacie sami? Czy bierzecie przykładowy od wodzireja/dj'a/zespołu ? Już wymyślone jakieś szczególne nowe atrakcje ? |
|
Powrót do góry |
|
|
Pralinka guru
Dołączył: 29 Mar 2011 Posty: 4442 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 14 Cze 2012, 12:56 Temat postu: |
|
|
lauraire napisał: | Pralinka napisał: | My mamy przyjęcie i plan też będziemy mieć. |
A wymyślacie sami? Czy bierzecie przykładowy od wodzireja/dj'a/zespołu ? Już wymyślone jakieś szczególne nowe atrakcje ? |
Układamy sami. Plan damy DJ, managerowi, świadkom i rodzicom. Nie mamy jakiś nowych atrakcji na przyjęciu. Ustalamy po prostu o której będziemy na sali i godziny kolejnych posiłków, tortu. _________________ Ślub cywilny, to aż cywilny, a nie tylko cywilny.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mich kandydat
Dołączył: 12 Cze 2012 Posty: 30
|
Wysłany: Czw 14 Cze 2012, 13:02 Temat postu: |
|
|
Tak tylko nasze przyjęcie się różni od twojego . My nie będziemy mieli muzyki do tańca. Bo nie planujemy tanecznego przyjęcia.
Więc przyjęcie przyjęci owi nie równy.Choć twoje przyjęcie jak na mój gust nazwał bym weselem jak będziesz mieć DJ. _________________ Liczy się to że potrafi się przyznać do błędu. Przyznać się do błędu i urodzić się na nowo. |
|
Powrót do góry |
|
|
ewelajn moderator
Dołączył: 30 Sie 2011 Posty: 13532 Skąd: za 7 górami, za 7 lasami...
|
Wysłany: Czw 14 Cze 2012, 14:27 Temat postu: |
|
|
Krzysztof nie macie daty, wiemy ,że jest u Was przyjęcie i że Wasze przyjęcie różni się od naszych, może coś nowego nam powiesz? _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mich kandydat
Dołączył: 12 Cze 2012 Posty: 30
|
Wysłany: Czw 14 Cze 2012, 16:30 Temat postu: |
|
|
Dodam. Wiem że na pewno uzgodnimy kolejność posiłków. A kiedy one podawane to zdamy się na kompetencje restauracji. Oni będą wiedzieć najlepiej kiedy podawać jakie posiłki. _________________ Liczy się to że potrafi się przyznać do błędu. Przyznać się do błędu i urodzić się na nowo. |
|
Powrót do góry |
|
|
organizatorka początkujący
Dołączył: 25 Cze 2012 Posty: 7 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 25 Cze 2012, 16:36 Temat postu: |
|
|
Z pewnością dobrze jest ustalić godziny podawania posiłków z orkiestrą/DJ, aby nie powstało zamieszanie zarówno wśród kelnerów, orkiestry, DJ, jak i gości.
Pozdrawiam _________________ Pomogę w zorganizowaniu ślubów, wesel i innych imprez Jeśli za kilka tygodni Twój ślub, a Ty jesteś w rozsypce pisz! |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies możesz określić w ustawieniach Twojej przeglądarki.
Warszawa : Katowice : Kraków : Poznań : Wrocław : Łódź : Szczecin : Gdańsk : Toruń : Bydgoszcz : Częstochowa : Olsztyn : Rzeszów : Piła : Zielona Góra : Lublin : Kielce
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group |
|
|