Ślub-Wesele.pl - odwiedź nasz portal ! Fryzury ślubne 2016 Komis ślubny Baza firm Życzenia ślubne :: Portal dla nowoczesnych rodziców - AchTeDzieciaki.pl

Forum ślubne Ślub-Wesele.pl

Muzyka poważna w kościele i na weselu
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ślubne :: strona główna -> Zabawa do białego rana
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
beatar
kandydat
kandydat


Dołączył: 19 Mar 2012
Posty: 13
Skąd: Katowice

PostWysłany: Pon 19 Mar 2012, 16:59    Temat postu: Muzyka poważna w kościele i na weselu Odpowiedz z cytatem

Witam uśmiech,
Jestem nowa na tym forum. Przejrzałam aktualne tematy i nie znalazłam nic odnośnie muzyki klasycznej. Jestem z zawodu gitarzystką klasyczną i wśród znajomych często słyszałam, opowieści innych muzyków jak to grali jako kwartet smyczkowy przy obiedzie weselnym, albo skrzypków narzekających na umiejętności organisty. Dziwi mnie zatem, że na tak dużym forum o takiej muzyce nic nie można znaleźć.

Co w takim razie sądzicie o skrzypku, wokaliście bądź innym profesjonalnym instrumentaliście podczas zaślubin, albo o jakimkolwiek klasycznym zespole podczas obiadu weselnego czy też składania życzeń po ceremonii? Jak uważacie, ludzie przestali doceniać muzykę klasyczną graną na żywo i wchodzimy w erę gdzie albo takiej muzyki nie ma, albo puszczana jest z płyt CD?

Pozdrawiam uśmiech


Ostatnio zmieniony przez beatar dnia Pon 19 Mar 2012, 22:24, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
WIDEOFILM
moderator
moderator


Dołączył: 22 Mar 2007
Posty: 1066
Skąd: LUBLIN

PostWysłany: Pon 19 Mar 2012, 21:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witamy Ciebie w naszym gronie.
Bardzo ważny i ciekawy temat jak na początek Twojej przygody na forum poruszyłaś.
O ile pamiętam, trochę o tej sprawie chyba pisałem przy okazji innego tematu odnośnie atrakcji na weselach.