Ślub-Wesele.pl - odwiedź nasz portal ! Fryzury ślubne 2016 Komis ślubny Baza firm Życzenia ślubne :: Portal dla nowoczesnych rodziców - AchTeDzieciaki.pl

Forum ślubne Ślub-Wesele.pl

Telefon komórkowy / smartfon
Idź do strony 1, 2, 3 ... 12, 13, 14  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ślubne :: strona główna -> Porady i opinie na tematy różne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
agattt
moderator
moderator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 13577

PostWysłany: Wto 31 Sty 2012, 21:39    Temat postu: Telefon komórkowy / smartfon Odpowiedz z cytatem

Potrzebuję porady.
Będę przenosiła nr do Play i mam do wyboru telefonów od groma, chcę jakiegoś smartfona - HTC, Samsung Wave, LG Swift, Nokia jakaśtam - ale nie mam pojęcia co mam wybrać. Nie znam się na tym, nigdy się nie interesowałam.

Jaki telefon macie i co możecie polecić / odradzić?
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
niunia32
maniak
maniak


Dołączył: 16 Lut 2009
Posty: 1310
Skąd: Tychy

PostWysłany: Wto 31 Sty 2012, 21:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mąż ma LG Swift.
ja mam samsunga galaxy mini

oboje jesteśmy zadowoleni z tych telefonów.
mi jedynie czasami nie chce się telefon połączyć z wifi - skutkuje wyłączenie i włączenie telefonu.

można wiele ciekawych aplikacji pościągać jak będziesz miała telefon z androidem
_________________


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
arsandra
moderator
moderator


Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 5223
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Wto 31 Sty 2012, 21:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Play - lubię to!oczko