Ślub-Wesele.pl - odwiedź nasz portal ! Fryzury ślubne 2016 Komis ślubny Baza firm Życzenia ślubne :: Portal dla nowoczesnych rodziców - AchTeDzieciaki.pl

Forum ślubne Ślub-Wesele.pl

Alkohol w ciąży
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ślubne :: strona główna -> Ciąża, poród, połóg
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Natalia622
początkujący
początkujący


Dołączył: 30 Sty 2012
Posty: 1

PostWysłany: Pon 30 Sty 2012, 19:52    Temat postu: Alkohol w ciąży Odpowiedz z cytatem

Witam.
Jestem studentką pedagogiki, na zajęciach z psychologii mówiliśmy o zespole FAS (płodowy zespół alkoholowy). Ku mojemu zdziwieniu dowiedziałam się, że nawet mała ilość alkoholu (zawarta np. w słodyczach) może negatywnie wpłynąć na nienarodzone dziecko. Sporadyczna, jednorazowa ilość alkoholu może wywołać nieodwracalne zmiany w rozwoju dziecka. Chciała bym dowiedzieć się jakie jest Wasze zdanie na ten temat?
Z góry dziękuje za odpowiedzi. Pozdrawiam
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
natalia_w
moderator
moderator


Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 4298
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pon 30 Sty 2012, 20:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zgadzam się z tym co napisałaś. "Ciąża" równa się "zero alko"!

Nie ma dokładnych badań ile potrzeba żeby zaszkodzić dziecku- czy jeden łyk, kieliszek czy pół litra...
Więc czemu poświęcać zdrowie dziecka dla chwili przyjemności?
A objawy FAS mogą pojawić się zaraz po porodzie albo po latach...
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Marga
guru
guru


Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 11483

PostWysłany: Pon 30 Sty 2012, 20:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A mnie od jakiegoś czasu nurtuje jedno - co, jeśli matka nie wie, że jest w ciąży, bo to pierwsze dni czy tygodnie i wypije nieco alkoholu? Czy juz wtedy może to wpłynąć negatywnie na zarodek?
_________________

Powrót do góry