Ślub-Wesele.pl - odwiedź nasz portal ! Fryzury ślubne 2016 Komis ślubny Baza firm Życzenia ślubne :: Portal dla nowoczesnych rodziców - AchTeDzieciaki.pl

Forum ślubne Ślub-Wesele.pl

Piękna panna młoda, czyli zabiegi kosmetyczne przed ślubem
Idź do strony 1, 2, 3 ... 29, 30, 31  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ślubne :: strona główna -> Uroda
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pralinka
guru
guru


Dołączył: 29 Mar 2011
Posty: 4442
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 19 Sty 2012, 23:15    Temat postu: Piękna panna młoda, czyli zabiegi kosmetyczne przed ślubem Odpowiedz z cytatem

Jako istota, która sztywnieje na myśl, że ktoś mógłby dotykać mojego ciała jestem zielona w tym temacie więc pytam. Jakie zabiegi kosmetyczne na twarz i ciało i włosy polecacie przed ślubem? Co robiłyście lub co planujecie zrobić? Jakie zabiegi polecacie, a na jakie szkoda czasu i pieniędzy?


Ps. właśnie do mnie dotarło, że będę panną młodą i jednak chcę wyglądać promiennie na własnym ślubie.
_________________
Ślub cywilny, to aż cywilny, a nie tylko cywilny.



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
arsandra
moderator
moderator


Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 5223
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Czw 19 Sty 2012, 23:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem