Ślub-Wesele.pl - odwiedź nasz portal ! Fryzury ślubne 2016 Komis ślubny Baza firm Życzenia ślubne :: Portal dla nowoczesnych rodziców - AchTeDzieciaki.pl

Forum ślubne Ślub-Wesele.pl

Jakie studia podyplomowe wybrać?
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ślubne :: strona główna -> Nasza codzienność
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kiniac
gaduła
gaduła


Dołączył: 20 Sty 2011
Posty: 367
Skąd: Tczew

PostWysłany: Wto 9 Sie 2011, 13:37    Temat postu: Jakie studia podyplomowe wybrać? Odpowiedz z cytatem

Jestem nauczycielką języka polskiego i mam świadomość tego, jak trudno o pracę w moim zawodzie. Mam jeszcze przez rok pracę, niestety 1000km od mojego męża, przez to kilkanaście miesięcy przemęczę się dojazdami, ale za rok zostanę bez pracy.Chcę rozpocząć naukę na studiach podyplomowych, by zwiększyć swoje szanse na rynku pracy, ale nie wiem, który kierunek wybrać. Dziewczyny poradźcie coś.
_________________
"Niech ludzie nie znający miłości szczęśliwej twierdzą, że nigdzie nie ma miłości szczęśliwej. Z tą wiarą lżej im, będzie żyć i umierać".
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Kasia Katarzynka
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 572
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Wto 9 Sie 2011, 15:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witaj polonistko uśmiech Przeglądałam wczoraj listę studiów podyplomowych i... dziś ryczę pół dnia, bo w ogóle nie wiem, co wybrać, co się przyda... i czy w ogóle ciągnąć to wszystko pod szkołę, może powinnam zacząć coś innego - kompletnie innego.
Wiem jak Ci ciężko, sama jestem polonistką, która ma pracę na pół etatu na czas określony. Czuję się przez to rozbita. Nie wiem jak się z tego ratować, jakie studia wybrać, na jaki iść kurs.

Wpadła mi w oko terapia pedagogiczna z arteterapią.
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
agattt
moderator
moderator