Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
asik guru
Dołączył: 06 Maj 2011 Posty: 6191 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 31 Maj 2011, 9:39 Temat postu: |
|
|
U mnie to wygląda mniej więcej tak (to są koszta, które zakładam, nie wiem np. ile będę płaciła za salę, bo jeszcze jej nie mam, wliczona w tej chwili jest ona razem z cateringiem, gdzie mieści się też szampan, menu, alkohole, dekoracja sali, tort - cena jest podana tak mniej więcej po wstępnych ustaleniach - może się jeszcze trochę zmienić w trakcie )
usc - 84,00
akty urodzenia - 44,00
catering - 13500,00
zespół/dj - 2000,00 (więcej nie dam! )
fotograf - 1500,00
suknia - max 1500,00
buty - 200,00
kwiat do włosów - 20,00
bielizna - 100,00
biżuteria - 50,00
garnitur - max 800,00
buty - 300,00
koszula - 100,00
krawat - 50,00
obrączki - max 1500,00
zaproszenia + winietki - 300,00
makijaż - 200,00
fryzjer - 100,00
manicure - 60,00
samochód - 200,00 (ale nie wiem czy nie płacimy tylko za paliwo)
dekoracja sam - 100,00
bukiet - 150,00
bukiet świadkowej - 100,00
transport dla gości - 300,00
upominki dla gości - 180,00
podziękowania dla rodziców - 200,00
nocleg dla jednej pary - 150,00
co daje - 23788,00
liczę, że nie przekroczymy 25tys za tą imprezę ahhh.. I catering liczony jest na 90 osób _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
ewelinka89 moderator
Dołączył: 09 Mar 2011 Posty: 9831
|
Wysłany: Wto 31 Maj 2011, 9:49 Temat postu: |
|
|
To chyba zbyt optymistycznie.. Mówisz o weselu, czy tylko o jakimś obiedzie? Bo jak wesele, to sama wódka zakładając, że po 17 zł po 0,5 na głowę to już z 1500 zł, a jakieś wina i szampan? Sala z 2-3 tysiące.. Tort z 500 zł.. _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
ewelinka89 moderator
Dołączył: 09 Mar 2011 Posty: 9831
|
Wysłany: Wto 31 Maj 2011, 9:52 Temat postu: |
|
|
Pralinka napisał: | Pinesska napisał: | ewelinka89 napisał: | Pralinka napisał: | przyznam, ze mnie przerazają te koszta wesele. Planujemy przyjęcie na 40 osób, założyliśmy ze na przyjecie wydamy maks 10 000 zł a na reszte czyli slub, samochód kwiaty i ciuchy 5 000 zł. Czyli całość 15 000 zł. Wasze kwoty mnie przerażają. Możecie napisać za co dokładnie tak duzo płacicie? Może cos przeoczylismy. |
Przyjęcie tzn. co w tym planujecie? Bo nam 'przyjęcie' na 50 osób wyszło 15 tysięcy, więc w waszym zakresie.. Zrobiłam sobie ostatnio tabelkę co ile dokładnie nas kosztuje i podliczyłam.. Może lista pomoże w liczeniu kosztów (starałam się ze wszystkimi pierdółkami, więc od tablic rejestracyjnych po restaurację.. Mam nadzieję, że wielu rzeczy nie pominęłam).
opłata w USC
akty urodzenia
muzyka
szampan
restauracja
wódka
wino
pudełka na ciasto
tablice rejestracyjne
dekoracja samochodu
zaproszenia
zawieszki na alkohol
noclegi
obrączki
suknia
bukiet
buty
solarium
biżuteria
manicure
biustonosz
majtki
kurs tańca
kosmetyczka
fryzura
makijaż
garnitur
koszula
spinki
krawat
Dopisujcie co wam jeszcze przyjdzie do głowy, to będę uzupełniać :d |
welon
obraczki
fotograf
kamerzysta
podziękowania dla rodziców/dla gości
zapowiedzi
ślub
organista
kościelny
przybranie kościoła
dekoratorka na sale
paznokcie
podwiazka
kwiatuszki dla gości
bukiet i butonierka
tort
ciasta |
dzięki Kochane, przedstawiam swoją planowaną listę. Skorygujcie mnie jesli gdzies popełniam błąd
opłata w USC - 85 zł
akty urodzenia - 44 zł razem
muzyka - na weselu? Odpada
szampan - hmmm, w cenie restauracji
restauracja - 7 500 zł
wódka - 500 zł
wino - 450 zł
pudełka na ciasto - odpada
tablice rejestracyjne - odpada
dekoracja samochodu - hmmm ze 100 zł, parę żywych róż przyczepionych na maskę
zaproszenia - 100 zł
zawieszki na alkohol - odpada
noclegi - odpada
obrączki - 1 300 zł
suknia - maks 1000 zł ( więcej to dla mnie pieniądze wyrzucone w błoto)
bukiet - maks 100 zł
buty - 200 zł ( na zamówienie)
solarium - odpada
biżuteria - odpada
manicure - odpada
biustonosz - hmmm nie potrzebuję jakiegos specjalnego, czyli odpada
majtki - tak samo
kurs tańca - odpada
kosmetyczka - odpada
fryzura - hmm 100 zł, jeśli zdecyduje się na cos innego niż proste włosy
makijaż - odpada
garnitur - 500 zł
koszula - hmm 100 zł
spinki - odpada
krawat - hmm 100 zł?
welon - odpada
fotograf - odpada
kamerzysta - odpada
podziękowania dla rodziców/dla gości - 200 zł
zapowiedzi - odpada
ślub - odpada
organista - odpada
kościelny - odpada
przybranie kościoła - odpada
dekoratorka na sale - odpada
paznokcie - odpada
podwiazka - odpada
kwiatuszki dla gości - nie wiem co to, ale odpada
tort - w cenie restauracji
lampiony - 300 zł
samochód - 500 zł
transport gości - 300 zł
podsumowałam, ze wszystkim wyszło 13 379 zł uffff czyli jeszcze mamy zapas 2 000 zł
|
Widzę, że mamy podobnie.. Nawet restaurację liczę 7500.. Koszty samego ślubu to samo - 44 + 84;p Z alkoholem, zespołem, fotografem, kamerzystą też Na ile osób macie przyjęcie? _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pralinka guru
Dołączył: 29 Mar 2011 Posty: 4442 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 31 Maj 2011, 9:54 Temat postu: |
|
|
... _________________ Ślub cywilny, to aż cywilny, a nie tylko cywilny.
Ostatnio zmieniony przez Pralinka dnia Wto 20 Lis 2012, 13:30, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Pinesska guru
Dołączył: 21 Mar 2011 Posty: 2039 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 31 Maj 2011, 9:57 Temat postu: |
|
|
Pralinka to zrezygniowlaiście z strasznej ilości kosztów. I tak suknia za 1000zł da sie taką znaleś?
To moje wydatki:
opłata w USC - 85 zł
akty urodzenia - 44 zł razem
muzyka - 1000zł (tylko 2 opłacamy reszta to rodzina i nic nie bierze)
szampan - 200 zł
restauracja - 20 000zł
wódka -3000zł
piwo - 500 zł
pudełka na ciasto - odpada
tablice rejestracyjne - w cenie dekoratorki
dekoracja samochodu - 120zł
zaproszenia - 250 zł
zawieszki na alkohol - 25zł
noclegi - odpada
obrączki - 1 300 zł
suknia - 2200zł
bukiet - 200zł
buty - do 100zł
solarium - odpada
biżuteria - odpada
manicure - 100zł
biustonosz - 100zł
majtki - 30zł
kurs tańca - odpada
fryzura - ok100zł z próbna
makijaż - 100zł z próbnym
garnitur - 350zł
koszula - ok 70zł
spinki - odpada
krawat - ok50zł
welon - 150zł
rękawiczki 50zł
diadem 50zł
fotograf - 1200zł
kamerzysta - 1500zł
podziękowania dla rodziców/dla gości - 70zł
zapowiedzi - 400zl 2 parafie
ślub - 400zł
organista - 200zł
kościelny - 200zł
przybranie kościoła - 300zł
dekoratorka na sale - 800zł
podwiazka - 50zł
kwiatuszki dla gości - ok 100zł
tort - w cenie restauracji
samochód - mamy za darmo
Wyszło mi 35 500zł nie jest źle jak na 200 osób, na pewno dojdzie jeszcez z tysiac zł minimum. _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
asik guru
Dołączył: 06 Maj 2011 Posty: 6191 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 31 Maj 2011, 10:06 Temat postu: |
|
|
Wesele... Moja Droga, po prostu - chcieć, to móc
Ogólnie - catering mamy po znajomości, liczą nam faktyczne koszty przygotowania jedzenia. Właśnie zajrzałam do swojego kalkulatora i pozmieniałam parę pozycji, i nawet jak liczę pesymistyczną wersję: salę, jedzenie, dekoracje, tort, wódka (po 20zł), wina (u mnie tego akurat tylko kilka butelek) to wychodzi mi max 26tys.
Jeśli patrząc na cenę za talerzyk - wychodzi nam 150,00 za talerzyk - z wliczonym w to alkoholem (!) _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pralinka guru
Dołączył: 29 Mar 2011 Posty: 4442 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 31 Maj 2011, 10:20 Temat postu: |
|
|
... _________________ Ślub cywilny, to aż cywilny, a nie tylko cywilny.
Ostatnio zmieniony przez Pralinka dnia Wto 20 Lis 2012, 13:31, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
asik guru
Dołączył: 06 Maj 2011 Posty: 6191 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 31 Maj 2011, 10:39 Temat postu: |
|
|
U mnie podobnie. Nie chcę mieć typowej sukni ślubnej, raz, że mam tylko cywilny i mimo iż uważam, że można się przebrać za Wielkiego Ptaka, to jakoś mi to osobiście nie pasuje do urzędu, a dwa - nie widzę siebie w takiej sukni
Jednak aby tradycji stało się zadość sukienka będzie długa i biała Chcę mieć zwiewną suknię, więc koszta u mnie trochę wzrosną. Nie chcę jednak dać za nią więcej niż 1,5tys. I także planuję szyć. _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
martita8503 guru
Dołączył: 29 Gru 2010 Posty: 2092 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Wto 31 Maj 2011, 10:42 Temat postu: |
|
|
cóz ja moich obliczeń nie będę rozpisywac ale wyszło mi 54 TS na 160 os. MASAKRA _________________ "[...] miłość trzeba budować, odkryć ją to za mało"
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pralinka guru
Dołączył: 29 Mar 2011 Posty: 4442 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 31 Maj 2011, 10:51 Temat postu: |
|
|
... _________________ Ślub cywilny, to aż cywilny, a nie tylko cywilny.
Ostatnio zmieniony przez Pralinka dnia Wto 20 Lis 2012, 13:31, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies możesz określić w ustawieniach Twojej przeglądarki.
Warszawa : Katowice : Kraków : Poznań : Wrocław : Łódź : Szczecin : Gdańsk : Toruń : Bydgoszcz : Częstochowa : Olsztyn : Rzeszów : Piła : Zielona Góra : Lublin : Kielce
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group |