Ślub-Wesele.pl - odwiedź nasz portal ! Fryzury ślubne 2016 Komis ślubny Baza firm Życzenia ślubne :: Portal dla nowoczesnych rodziców - AchTeDzieciaki.pl

Forum ślubne Ślub-Wesele.pl

Dwie prace
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ślubne :: strona główna -> Porady i opinie na tematy różne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lady_S.
guru
guru


Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 4114

PostWysłany: Czw 17 Mar 2011, 16:21    Temat postu: Dwie prace Odpowiedz z cytatem

Zastanawia mnie jedna rzecz, mianowicie jak wygląda sytuacja kiedy gdzieś już pracujemy na cały etat,ale chciałoby się mieć jeszcze jedną pracę? Wiem,że są tu dziewczyny które studiują/studiowały prawo,więc być może orientują się w temacie. Ewentualnie może ktoś z własnego doświadczenia mógłby coś powiedzieć? Bo niedługo będę zatrudniona w pewnej firmie,ale jestem po szkole farmaceutycznej i chciałabym zrobić sobie staż. Na razie wiadomo do porodu nie ma o tym mowy,ale jak już się zdecyduję i będę chciała czegoś poszukać to czy mogę ten staż zacząć odrabiać?
Z góry dziękuję za wszelakie informacje i odpowiedzi uśmiech
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Kasiek86
guru
guru


Dołączył: 16 Lut 2009
Posty: 6450

PostWysłany: Czw 17 Mar 2011, 16:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Lady_S. no to teraz mnie dobiłaś...
Ja tu marudzę, że nie mogę znaleźć pracy a ty - ciężarna masz dwie możliwości...
Nic tylko się pochlastać...
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Carla
guru
guru


Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 3614

PostWysłany: Czw 17 Mar 2011, 17:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem