Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rusnacci bywalec
Dołączył: 09 Wrz 2015 Posty: 231
|
Wysłany: Sro 9 Wrz 2015, 19:39 Temat postu: |
|
|
Tak sobie weszłam na ten wątek i jak zobaczyłam pierwsze posty to byłam zszokowana 800 za fotografa? 120 za osobę? to chyba strasznie podrożało to wszystko ja bym chciała wydać nie więcej niż 200 na osobę, na fotografa pójdzie 3 tys, na orkiestrę pewnie więcej plus koszty noclegu dla niektórych gości, transport, alkohol ech masa kasy, bez rodziców byśmy nie dali rady... ale myślę, że warto, świetna zabawa w ukochanym towarzystwie, piękne wspomnienia |
|
Powrót do góry |
|
|
olivia uzależniony
Dołączył: 13 Lut 2014 Posty: 721
|
Wysłany: Czw 10 Wrz 2015, 7:42 Temat postu: |
|
|
No my licząc wydatki tak 'na sucho' to myśleliśmy, że nie będzie tak źle, ale jak już zaczęliśmy szukać, wpłacać zaliczki to chyba jednak budżet trzeba będzie rozciągnąć. _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
efkalinka maniak
Dołączył: 17 Cze 2015 Posty: 1194
|
Wysłany: Czw 10 Wrz 2015, 10:44 Temat postu: |
|
|
U mnie same opłaty rezerwacyjne wyniosły 4000 (sala, fotograf, kamerzysta, DJ)
Opłata za miejsce wyniesie minimum 200 zł, a max. 220 , jeszcze nie wiadomo...
No i w sumie marzymy, żeby w 40 tysiącach się zmieścić, to absolutne maksimum.. ale redukujemy koszty, żeby wyniosło bardziej 30 _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
rusnacci bywalec
Dołączył: 09 Wrz 2015 Posty: 231
|
Wysłany: Czw 10 Wrz 2015, 11:21 Temat postu: |
|
|
efkalinka a na ile macie osób wesele? ja myślę, że 40 tys u nas to będzie albo na styk albo za mało (ale licząc wszystko razem z moją fryzurą próbną ) |
|
Powrót do góry |
|
|
olivia uzależniony
Dołączył: 13 Lut 2014 Posty: 721
|
Wysłany: Czw 10 Wrz 2015, 11:38 Temat postu: |
|
|
My mamy za osobę 210zł, ale dobieramy jeszcze jakaś dodatkową kolację, w sensie jakieś pieczony udziec, czy coś takiego więc to dodatkowo +20zł.
Zobaczymy jak to wyjdzie ostatecznie.
U nas jeszcze dochodzą koszty noclegu dla gości, później jakiś mały obiad w ramach poprawin dla przyjezdnych, żeby przed drogą jeszcze coś zjedli.
Będziemy się ograniczać później w innych dodatkach najwyżej. _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
rusnacci bywalec
Dołączył: 09 Wrz 2015 Posty: 231
|
Wysłany: Czw 10 Wrz 2015, 11:48 Temat postu: |
|
|
olivia napisał: | My mamy za osobę 210zł, ale dobieramy jeszcze jakaś dodatkową kolację, w sensie jakieś pieczony udziec, czy coś takiego więc to dodatkowo +20zł.
Zobaczymy jak to wyjdzie ostatecznie.
U nas jeszcze dochodzą koszty noclegu dla gości, później jakiś mały obiad w ramach poprawin dla przyjezdnych, żeby przed drogą jeszcze coś zjedli.
Będziemy się ograniczać później w innych dodatkach najwyżej. |
no my też nocleg dla gości przyjezdnych i obiad na następny dzień plus oczywiście msza zamawiana jak wszyscy goście bd przyjezdni to bd ich 41 osób więc trochę koszty wzrosną, chciałabym żeby wszyscy byli |
|
Powrót do góry |
|
|
efkalinka maniak
Dołączył: 17 Cze 2015 Posty: 1194
|
Wysłany: Czw 10 Wrz 2015, 12:42 Temat postu: |
|
|
U nas osób będzie ok 80 osób, a niewiele osób będzie nocować. Mamy tak bogate menu, że nie dokupujemy nic dodatkowo. Odpuściliśmy sobie dodatkowe atrakcje typu fajerwerki czy fontanna z czekolady.
I tak stopniowo obniżam koszty. Górna granica to 40 tysięcy, ale dążymy do obniżenia kosztów najbardziej jak się da. _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
tynka2506 maniak
Dołączył: 24 Sie 2014 Posty: 1316 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: Czw 10 Wrz 2015, 20:38 Temat postu: |
|
|
Ja postanowiłam tego nie podsumowywać mi z prezentów zwróciło się za salę więc tak mniej więcej wydaliśmy 15 tyś _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
dorczi kandydat
Dołączył: 12 Wrz 2015 Posty: 48 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 12 Wrz 2015, 10:57 Temat postu: |
|
|
Wesele 2016 Kraków. Koszty z tego co już mamy ustalone mniej więcej wyglądają tak:
Sala: 209 zł od os (w tym dwudaniowy obiad, deser, trzy dania gorące, zimna płyta, napoje niegazowane) + 15 zł os stół wiejski
Fotograf - 3 tys
Kamerzysta - 3 tys
DJ - 2,5 tys
Wódka - 35 zł os (Finlandia) + wino
Napoje gazowane - nie wiem ile liczyć na osobę,
Ciasta i owoce - nie mam pojęcia ile liczyć na osobę - pomóżcie!
Tort - tak samo nie mam pojęcia
Do tego dochodzi wystrój kościoła, wypożyczenie auta, dojazd gości, zaproszenia, mój i lubego strój ... Nawet nie chcę tego liczyć Wesele ok 130 os.
Póki co to średnio to wszystko ogarniam _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
rusnacci bywalec
Dołączył: 09 Wrz 2015 Posty: 231
|
Wysłany: Nie 13 Wrz 2015, 21:40 Temat postu: |
|
|
dorczi napisał: | Wesele 2016 Kraków. Koszty z tego co już mamy ustalone mniej więcej wyglądają tak:
Sala: 209 zł od os (w tym dwudaniowy obiad, deser, trzy dania gorące, zimna płyta, napoje niegazowane) + 15 zł os stół wiejski
Fotograf - 3 tys
Kamerzysta - 3 tys
DJ - 2,5 tys
Wódka - 35 zł os (Finlandia) + wino
Napoje gazowane - nie wiem ile liczyć na osobę,
Ciasta i owoce - nie mam pojęcia ile liczyć na osobę - pomóżcie!
Tort - tak samo nie mam pojęcia
Do tego dochodzi wystrój kościoła, wypożyczenie auta, dojazd gości, zaproszenia, mój i lubego strój ... Nawet nie chcę tego liczyć Wesele ok 130 os.
Póki co to średnio to wszystko ogarniam |
hmm to drogo no, ale to jest Kraków... my mamy (jeśli wybierzemy pakiet all inclusive) za 195 zł/os wiadomo pełno jedzenia, tort, ciasta, nielimitowane napoje włącznie z piwem |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies możesz określić w ustawieniach Twojej przeglądarki.
Warszawa : Katowice : Kraków : Poznań : Wrocław : Łódź : Szczecin : Gdańsk : Toruń : Bydgoszcz : Częstochowa : Olsztyn : Rzeszów : Piła : Zielona Góra : Lublin : Kielce
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group |