Ślub-Wesele.pl - odwiedź nasz portal ! Fryzury ślubne 2016 Komis ślubny Baza firm Życzenia ślubne :: Portal dla nowoczesnych rodziców - AchTeDzieciaki.pl

Forum ślubne Ślub-Wesele.pl

Koszty wesela
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 46, 47, 48 ... 52, 53, 54  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ślubne :: strona główna -> Przygotowania do ślubu
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rusnacci
bywalec
bywalec


Dołączył: 09 Wrz 2015
Posty: 231

PostWysłany: Sro 9 Wrz 2015, 19:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tak sobie weszłam na ten wątek i jak zobaczyłam pierwsze posty to byłam zszokowana język 800 za fotografa? 120 za osobę? to chyba strasznie podrożało to wszystko język ja bym chciała wydać nie więcej niż 200 na osobę, na fotografa pójdzie 3 tys, na orkiestrę pewnie więcej plus koszty noclegu dla niektórych gości, transport, alkohol ech masa kasy, bez rodziców byśmy nie dali rady... ale myślę, że warto, świetna zabawa w ukochanym towarzystwie, piękne wspomnienia uśmiech
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
olivia
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 13 Lut 2014
Posty: 721

PostWysłany: Czw 10 Wrz 2015, 7:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No my licząc wydatki tak 'na sucho' to myśleliśmy, że nie będzie tak źle, ale jak już zaczęliśmy szukać, wpłacać zaliczki to chyba jednak budżet trzeba będzie rozciągnąć. uśmiech
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
efkalinka
maniak
maniak


Dołączył: 17 Cze 2015
Posty: 1194

PostWysłany: Czw 10 Wrz 2015, 10:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

U mnie same opłaty rezerwacyjne wyniosły 4000 (sala, fotograf, kamerzysta, DJ)
Opłata za miejsce wyniesie minimum 200 zł, a max. 220 , jeszcze nie wiadomo...
No i w sumie marzymy, żeby w 40 tysiącach się zmieścić, to absolutne maksimum.. ale redukujemy koszty, żeby wyniosło bardziej 30 język
_________________


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
rusnacci
bywalec
bywalec


Dołączył: 09 Wrz 2015
Posty: 231

PostWysłany: Czw 10 Wrz 2015, 11:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

efkalinka a na ile macie osób wesele? ja myślę, że 40 tys u nas to będzie albo na styk albo za mało (ale licząc wszystko razem z moją fryzurą próbną język)
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
olivia
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 13 Lut 2014
Posty: 721

PostWysłany: Czw 10 Wrz 2015, 11:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

My mamy za osobę 210zł, ale dobieramy jeszcze jakaś dodatkową kolację, w sensie jakieś pieczony udziec, czy coś takiego więc to dodatkowo +20zł.

Zobaczymy jak to wyjdzie ostatecznie.

U nas jeszcze dochodzą koszty noclegu dla gości, później jakiś mały obiad w ramach poprawin dla przyjezdnych, żeby przed drogą jeszcze coś zjedli. uśmiech

Będziemy się ograniczać później w innych dodatkach najwyżej. język
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
rusnacci
bywalec
bywalec


Dołączył: 09 Wrz 2015
Posty: 231

PostWysłany: Czw 10 Wrz 2015, 11:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

olivia napisał:
My mamy za osobę 210zł, ale dobieramy jeszcze jakaś dodatkową kolację, w sensie jakieś pieczony udziec, czy coś takiego więc to dodatkowo +20zł.

Zobaczymy jak to wyjdzie ostatecznie.

U nas jeszcze dochodzą koszty noclegu dla gości, później jakiś mały obiad w ramach poprawin dla przyjezdnych, żeby przed drogą jeszcze coś zjedli. uśmiech

Będziemy się ograniczać później w innych dodatkach najwyżej. język

no my też nocleg dla gości przyjezdnych i obiad na następny dzień plus oczywiście msza zamawiana uśmiech jak wszyscy goście bd przyjezdni to bd ich 41 osób więc trochę koszty wzrosną, chciałabym żeby wszyscy byli uśmiech
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
efkalinka
maniak
maniak


Dołączył: 17 Cze 2015
Posty: 1194

PostWysłany: Czw 10 Wrz 2015, 12:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

U nas osób będzie ok 80 osób, a niewiele osób będzie nocować. Mamy tak bogate menu, że nie dokupujemy nic dodatkowo. Odpuściliśmy sobie dodatkowe atrakcje typu fajerwerki czy fontanna z czekolady.
I tak stopniowo obniżam koszty. Górna granica to 40 tysięcy, ale dążymy do obniżenia kosztów najbardziej jak się da.
_________________


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
tynka2506
maniak
maniak


Dołączył: 24 Sie 2014
Posty: 1316
Skąd: Śląskie

PostWysłany: Czw 10 Wrz 2015, 20:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja postanowiłam tego nie podsumowywać mi z prezentów zwróciło się za salę więc tak mniej więcej wydaliśmy 15 tyś
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
dorczi
kandydat
kandydat


Dołączył: 12 Wrz 2015
Posty: 48
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 12 Wrz 2015, 10:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wesele 2016 Kraków. Koszty z tego co już mamy ustalone mniej więcej wyglądają tak:

Sala: 209 zł od os (w tym dwudaniowy obiad, deser, trzy dania gorące, zimna płyta, napoje niegazowane) + 15 zł os stół wiejski

Fotograf - 3 tys
Kamerzysta - 3 tys
DJ - 2,5 tys
Wódka - 35 zł os (Finlandia) + wino
Napoje gazowane - nie wiem ile liczyć na osobę,
Ciasta i owoce - nie mam pojęcia ile liczyć na osobę - pomóżcie!
Tort - tak samo nie mam pojęcia oczko

Do tego dochodzi wystrój kościoła, wypożyczenie auta, dojazd gości, zaproszenia, mój i lubego strój ... Nawet nie chcę tego liczyć smutny Wesele ok 130 os.

Póki co to średnio to wszystko ogarniam Very Happy
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
rusnacci
bywalec
bywalec


Dołączył: 09 Wrz 2015
Posty: 231

PostWysłany: Nie 13 Wrz 2015, 21:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dorczi napisał:
Wesele 2016 Kraków. Koszty z tego co już mamy ustalone mniej więcej wyglądają tak:

Sala: 209 zł od os (w tym dwudaniowy obiad, deser, trzy dania gorące, zimna płyta, napoje niegazowane) + 15 zł os stół wiejski

Fotograf - 3 tys
Kamerzysta - 3 tys
DJ - 2,5 tys
Wódka - 35 zł os (Finlandia) + wino
Napoje gazowane - nie wiem ile liczyć na osobę,
Ciasta i owoce - nie mam pojęcia ile liczyć na osobę - pomóżcie!
Tort - tak samo nie mam pojęcia oczko

Do tego dochodzi wystrój kościoła, wypożyczenie auta, dojazd gości, zaproszenia, mój i lubego strój ... Nawet nie chcę tego liczyć smutny Wesele ok 130 os.

Póki co to średnio to wszystko ogarniam Very Happy

hmm to drogo no, ale to jest Kraków... my mamy (jeśli wybierzemy pakiet all inclusive) za 195 zł/os wiadomo pełno jedzenia, tort, ciasta, nielimitowane napoje włącznie z piwem
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ślubne :: strona główna -> Przygotowania do ślubu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 46, 47, 48 ... 52, 53, 54  Następny
Strona 47 z 54

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.

Warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies możesz określić w ustawieniach Twojej przeglądarki.



Warszawa : Katowice : Kraków : Poznań : Wrocław : Łódź : Szczecin : Gdańsk : Toruń : Bydgoszcz : Częstochowa : Olsztyn : Rzeszów : Piła : Zielona Góra : Lublin : Kielce

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group