Ślub-Wesele.pl - odwiedź nasz portal ! Fryzury ślubne 2016 Komis ślubny Baza firm Życzenia ślubne :: Portal dla nowoczesnych rodziców - AchTeDzieciaki.pl

Forum ślubne Ślub-Wesele.pl

Małe co nieco o foto/video Dobre porady i ostrzeżenia
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ślubne :: strona główna -> Utrwalcie te chwile...
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Na wesele/ślub zamówię:
fotografa freelancera (wolny strzelec)
32%
 32%  [ 22 ]
Zakład fotograficzny z renomą
20%
 20%  [ 14 ]
Fotografa którego polecą znajomi
47%
 47%  [ 32 ]
Wszystkich Głosów : 68

Autor Wiadomość
Przemysław Cioch
kandydat
kandydat


Dołączył: 13 Paź 2010
Posty: 47
Skąd: Warszawa / Ostrowiec Św.

PostWysłany: Sro 13 Paź 2010, 12:30    Temat postu: Małe co nieco o foto/video Dobre porady i ostrzeżenia Odpowiedz z cytatem

Jestem fotografem z zamiłowania. Traktuję tą pracę jako przyjemność, hobby ale także jako ambitne wykonanie zlecenia dla klienta. Zaczynając swoja przygodę z fotografia ślubna/okolicznościową spotkałem się z bardzo ....dziwnymi zachowaniami, zarówno ze strony fotografów jak i kamerzystów oraz... członków rodziny PM (pary młodej).

Prawda o Zakładach foto