|
Forum ślubne Ślub-Wesele.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kasik456 kandydat
Dołączył: 22 Sie 2010 Posty: 17 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 23 Sie 2010, 10:33 Temat postu: |
|
|
oczywiście, że się pochwalę ale póki co cisza... Słuchajcie czy znajdę na forum taki strategiczny plan działania co trzeba zrobić do daty "zero" w sensie jakąś listę rzeczy do zrobienia typu: przystrojenie kościoła, sukienka ślubna, fotograf, przystrojenie samochodu, zakup alkoholu, zaproszenia, zawiadomienia, fryzjer - podaje oczywiste rzeczy ale na pewno jest mnóstwo o których nie wiem. Jest z tego jakaś ściągawka żebym mogła odhaczać co już mam zrobione a co nie? Forum obszerne jeszcze się na to nie natknęłam. Za wszelką pomoc dziękuję _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
KiSe guru
Dołączył: 03 Lis 2008 Posty: 2269 Skąd: Poznań/Oświęcim
|
Wysłany: Pon 23 Sie 2010, 10:56 Temat postu: |
|
|
Oczywiście , że znajdziesz Miłego szperania _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Justii maniak
Dołączył: 22 Mar 2010 Posty: 1117
|
Wysłany: Pon 23 Sie 2010, 11:32 Temat postu: |
|
|
Witam nową koleżankę. Na forum znajdziesz wszystko co niezbędne do przygotowania ślubu i wesela. Powodzenia:) |
|
Powrót do góry |
|
|
straszna_dama guru
Dołączył: 13 Mar 2010 Posty: 6180 Skąd: Göteborg/Szwecja
|
Wysłany: Pon 23 Sie 2010, 18:11 Temat postu: |
|
|
Listy z konkretami od A do Z znajdziesz w dziale co już mamy załatwione, cala reszta to morze bardzo przyjemnej lektury _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
arsandra moderator
Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 5223 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Pon 23 Sie 2010, 18:50 Temat postu: |
|
|
Witamy:))
oo, ja też bym chętnie taką listę sobie skopiowała wertowałam już ten temat co już mamy załatwione, ale każdy coś tam pisze, dopisuje i już sama się gubię co kiedy:)) _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
aga.g uzależniony
Dołączył: 03 Lut 2010 Posty: 637 Skąd: Rzeszów / Uk'a
|
Wysłany: Pon 23 Sie 2010, 18:51 Temat postu: |
|
|
Witaj _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
kasik456 kandydat
Dołączył: 22 Sie 2010 Posty: 17 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 23 Sie 2010, 19:13 Temat postu: |
|
|
nie wiem czy nie dostane bury za robienie bałaganu na forum ale ja znalazłam w necie coś takiego:
1 Organizacja wesela - 12 miesięcy wcześniej:
1. Zorganizujcie spotkanie rodziców i narzeczonych umożliwiające poznanie się przyszłym rodzinom
2. Ustalcie budżet weselny i zacznijcie planować wydatki z wykorzystaniem Kalkulatora Wydatków
3. Wybierzcie i zarezerwujcie termin ślubu w kościele lub Urzędzie Stanu Cywilnego
4. Wybierzcie i zarezerwujcie termin w restauracji
5. Wybierzcie i zarezerwujcie zespół muzyczny lub DJ-a
6. Wybierzcie kamerzystę i fotografa
7. Przygotujcie wstępną listę gości
2 Organizacja wesela - 6 miesięcy wcześniej:
1. Odwiedźcie wybrany kościół i Urząd Stanu Cywilnego, aby zorientować się jakie dokumenty i w jakich terminach musicie złożyć
2. Zapiszcie się na kurs przedmałżeński
3. Zacznijcie tworzyć listę prezentów
4. Zacznij odwiedzać salony mody ślubnej, aby znaleźć tę właściwą, wymarzoną suknię ślubną
5. Zacznij się rozglądać za dodatkami ślubnymi dla Panny Młodej: welon, buty, bielizna, biżuteria, perfumy itp.
6. Zacznij odwiedzać salony mody męskiej/ślubnej , aby wybrać odpowiedni garnitur ślubny
7. Zacznij się rozglądać za dodatkami ślubnymi dla Pana Młodego: koszula ślubna, kamizelka, musznik lub krawat, spinki do mankietów i krawata, pasek, buty, bielizna
8. Czas zacząć odwiedzać salony i sklepy jubilerskie, aby wybrać model i wzór obrączek ślubnych
9. Wybierzcie wspólnie świadka i świadkową na wasz ślub
3 Organizacja wesela - 3 miesiące wcześniej:
1. Panna Młoda powinna udać się na pierwszą wizytę do salonu kosmetycznego i rozpocząć zabiegi kosmetyczne
2. Zapiszcie się na kurs tańca
3. Zacznijcie tworzyć sami lub wybierzcie dekoratorkę, która przygotuje wam dekoracje ślubne kościoła, sali weselnej i samochodu
4. Wybierzcie i zarezerwujcie samochód, limuzynę lub bryczkę, którą pojedziecie do ślubu
5. Kupcie zaproszenia ślubne
6. Zaplanujcie swoją podróż poślubną
7. Termin pierwszej spowiedzi przedślubnej
4 Organizacja wesela - 2 miesiące wcześniej:
1. Zweryfikujcie ostatecznie waszą listę gości
2. Wyślijcie lub rozwieźcie zaproszenia na wasz ślub
3. Zaplanujcie usadzenie stole, gości przy stole
4. Przygotujcie wizytówki dla gości za pomocą Generatora Wizytówek
5. Przygotujcie pamiątkową księgę dla gości
6. Uaktualnijcie i potwierdźcie noclegi dla gości
7. Ustalcie kwestie organizacyjne w hotelu dla gości typu rozlokowanie gości, śniadania, ewentualne dostawki w pokojach
8. Ustalcie w restauracji menu weselne i planowane atrakcje w trakcie imprezy
9. Zaplanujcie, gdzie spędzicie swoją noc poślubną
10. Wybierzcie się do kwiaciarni i zamówcie swoją wiązankę ślubną, kwiat do butonierki dla Pana Młodego i kwiaty na podziękowanie dla rodziców
11. Umówcie się na próbny makijaż
12. Umówcie się na próbne uczesanie
13. Spotkajcie się z wybranym zespołem muzycznym, aby ustalić repertuar, wygląd oczepin, planowane zabawy i niespodzianki dla gości
5 Organizacja wesela - 21 dni wcześniej:
1. Wybierzcie się do cukierni, aby wybrać i zamówić tort i ciasta weselne
2. Zaplanuj i zorganizuj wieczór kawalerski
3. Zaplanuj i zorganizuj wieczór panieński
4. Umów się na przymiarkę sukni ślubnej ze wszystkimi dodatkami i ustal ewentualne poprawki
5. Umów się na przymiarkę garnituru ślubnego i ewentualne poprawki
6. Rozchodź w domu lub zanieś do szewca na rozbicie buty ślubne
7. Przymierzcie i poprawcie obrączki ślubne
8. Wybierzcie osobę, która będzie odbierać kwiaty i prezenty
9. Wybierzcie osobę, która będzie wam pomagać w trakcie wesela
10. Ustalcie kto i jak będzie rozwoził gości do domu lub hotelu
11. Przygotujcie specjalną bielizną na noc poślubna
6 Organizacja wesela – dzień ślubu
1. Termin drugiej spowiedzi przedślubnej (dzień wcześniej)
2. Ułóżcie w jednym miejscu wszystkie części garderoby ślubnej, bieliznę, buty, biżuterię
3. Już wszystko przygotowane i zapięte na ostatni guzik, więc zrelaksuj się, wypocznij i połóż wcześniej spać
4. Wstańcie rano zrelaksowani i wypoczęcie
5. Panna Młoda udaje się do fryzjera i makijażystki
6. Pan Młody odbiera wiązankę ślubną, kwiaty do butonierki, kwiaty dla rodziców
7. Nie zapomnijcie o obrączkach
7
Organizacja wesela – zadania po ślubie
1. Oddajcie suknię ślubną i garnitur do czyszczenia lub do wypożyczalni
2. Prześlijcie podziękowania dla gości
3. Rozliczcie się z organizatorami wesela
4. Spotkajcie się z kamerzystą i fotografem, aby obejrzeć zdjęcia i film ślubny i omówić ewentualne zmiany
5. Spakujcie się na podróż poślubną
6. Jeśli braliście ślub konkordatowy, 10 dni po ślubie odbierzcie z Urzędu Stanu Cywilnego odpis z aktu zawarcia związku małżeńskiego
7. W przypadku zmiany nazwiska nie zapomnijcie o wymianie dowodu osobistego, prawa jazdy, paszportu i zgłoszeniu tego faktu do Urzędu Miasta i Urzędu Skarbowego
8. Zanieście do pracy skrócony odpis aktu małżeńskiego, aby dokonać odpowiednich wpisów w aktach osobowych pracownika
o coś takiego mi chodzi...może ktoś coś podpowie, dopisze pokieruje wykreśli...ja będę miała ciężkie zadanie bo w marcu przyszłego roku odbieram klucze od naszego gniazdka, które będziemy urządzać - mieszkanie deweloperskie tak więc głowa będzie przeładowana. Wole wcześniej wszystko chociaż przygotować teoretycznie żeby nic mi się nie skumulowało nadmiernie...Tak żeby do max sierpnia się wyprowadzić z rodzinnego domu do już umeblowanego mieszkania i ze spokojem miesiąc później się pobrać. Mam nadzieję, że plan wypali...czas pokaże. _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
arsandra moderator
Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 5223 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Pon 23 Sie 2010, 19:25 Temat postu: |
|
|
ja skleilam taka liste:
1. sala
2. orkiestra
3. fotograf
4. kamerzysta
5. catering
6. sukienka slubna, dodatki (welon, bielizna, podwiazka, buty, bizuteria)
7. garnitury dla narzeczonego
8. obraczki
9. dokumenty z USC
10. termin i godzina slubu w kosciele, jutro spisujemy protokol
11. nauki przedmalz.
12. . zaproszenia
13. etykietki na wodke, wstazeczki
14. Pojazd do slubu/ dla rodzicow
15. Dekoracja kościoła/Sali
16. Organista/ skrzypaczka do kosciola
17. Fryzjer/kosmetyczka
18. Kurs tanca (1 taniec)
19. Kieliszki dla młodych
20. Wybrac świadków i powiadomic
21. Kwiaty (wiązanki)
22. Prezenty dla rodzicow
23. Lista gości
_________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
ewqa04 guru
Dołączył: 17 Sty 2010 Posty: 4995
|
|
Powrót do góry |
|
|
kasik456 kandydat
Dołączył: 22 Sie 2010 Posty: 17 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 24 Sie 2010, 9:18 Temat postu: |
|
|
o właśnie! dziękuję. Szukałam takiego cudeńka ale jakoś nie mogłam znaleźć teraz na pewno będzie łatwiej _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies możesz określić w ustawieniach Twojej przeglądarki.
Warszawa : Katowice : Kraków : Poznań : Wrocław : Łódź : Szczecin : Gdańsk : Toruń : Bydgoszcz : Częstochowa : Olsztyn : Rzeszów : Piła : Zielona Góra : Lublin : Kielce
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group |
|
|