|
Forum ślubne Ślub-Wesele.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Juleeeczka gaduła
Dołączył: 08 Kwi 2010 Posty: 418
|
Wysłany: Sob 26 Cze 2010, 9:19 Temat postu: |
|
|
hmmm...pomysl z okrojonym menu brzmi niezle tylko nie wiem jak to zorganizowac.Bo zawsze kiedy bedzie prezrwa na cieply posiłek zespół przestanie grac i usiadzie do stolika.wszyscy beda jedli a im co- nie dac Z ta wodeczka sie jescze zastanawiamy.Moze dac im na odjezdne butelke _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gabrielke kandydat
Dołączył: 21 Cze 2010 Posty: 11 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Sob 26 Cze 2010, 14:58 Temat postu: |
|
|
nie nie to chyba nie o to chodzi...okrojone menu to np ..tak jak my mamy 12 rodzajów na zimna płyte (deska serów, deska szynek, galaretka, koreczki sledziowe, itp)to im dać na 3 rodzaje. Mamy 12 mies do wyboru na obiad- im np 3 rodzaje i zamiast 2,5 porcji na osobe to dac 1,5 porcji. Deser mamy ciasta,cukierki czekoladowe, ciasteczka, kawe mrozona, lody- to orkiestrze np lody i ciasto.....w ten sposób ja myśle ze mozna okroić a wódke damy..butelke żeby się nie urżneli:0 tylko na razie nie mamy jezsczze orkiestry:( _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Juleeeczka gaduła
Dołączył: 08 Kwi 2010 Posty: 418
|
Wysłany: Sob 26 Cze 2010, 16:46 Temat postu: |
|
|
Gabrielke moge spytac ile placicie za sale macie jakies rewelacyjne menu _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gabrielke kandydat
Dołączył: 21 Cze 2010 Posty: 11 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Sob 26 Cze 2010, 17:01 Temat postu: |
|
|
No tutaj musze pochwalic właściciela bo menu mamy super...goście moga sobie wybrać na I kolację np. łososia albo pstrąga. Mamy 5 kawałków mięska na osobe- na cały dzień ale to i tak dużo. 5 surówek do obiadu. Mamy tak: obiad, deser, zimna płyte, podwieczorek (ciepły), I kolację i II kolację, napoje ile kto chce...No za talerzyk troche drogo bo 210 zł (ale za 2 dni). _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
nimfa moderator
Dołączył: 02 Lip 2009 Posty: 10588
|
Wysłany: Sob 26 Cze 2010, 22:16 Temat postu: |
|
|
u nas okrojone menu (50% ceny) to zimna płyta jak goście, ale z ciepłych dań to tylko obiad o później już nic, dlatego zdecydowaliśmy się ich nakarmić, coby na głodniaka nie grali. Wiadomo Polak glodny Polak zły. _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
straszna_dama guru
Dołączył: 13 Mar 2010 Posty: 6180 Skąd: Göteborg/Szwecja
|
Wysłany: Pon 28 Cze 2010, 18:07 Temat postu: |
|
|
My też płacimy za orkiestrę 50%, ale dostaną do jedzenia dokładnie to samo co inni goście, zarówno z zimnej, jak z ciepłej kuchni. Co to za oszczędności na trzech czy pięciu osobach? Przecież kuchnia i tak przygotowuje wszystkie potrawy "górką". _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
KiSe guru
Dołączył: 03 Lis 2008 Posty: 2269 Skąd: Poznań/Oświęcim
|
Wysłany: Pon 28 Cze 2010, 18:33 Temat postu: |
|
|
hmmm ja bym się dziwnie czuła jak wszyscy by jedli ,a orkiestra nie - no nie wiem nie wiem _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Agat_ kandydat
Dołączył: 17 Maj 2010 Posty: 53
|
Wysłany: Wto 29 Cze 2010, 9:36 Temat postu: |
|
|
Dziewczyny, skorzystam z tego wątku, żeby spytać, bo nietstey plany na mój zespół się posypały...troszeczkę z mojej winy, bo nie zadałam ważnych pytań Możecie poradzić mi o co Wy pytacie zespół zanim podpiszecie umowę Nie chciałabym znowu o czymś zapomnieć...niestety nie mogę znaleźć wątku, w którym taki problem został rozwiązany |
|
Powrót do góry |
|
|
Gabrielke kandydat
Dołączył: 21 Cze 2010 Posty: 11 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Wto 29 Cze 2010, 18:18 Temat postu: |
|
|
Witaj:)
Nie mam doświadczenia w tym temacie ale jestem rowniez w trakcie szukania zespolu na wesele i zadaje nast.pytania:)
1. Czy maja Państwo wolny termin .......?
2. Czy zagrają Państwo w (miejscowość)?
3. Jaki jest koszt 1 dniowego wesela? a jaki 2 dniowego?
4.Czy którys z członków zespołu pełni rolę wodzireja?prowadzi konkursy?Czy ta opcja jest podstawowa i wliczona w cene czy jest to opcja dodatkowo płatna?
5. Rozumiem że repertuar i gry są do ustalenia między Nami a Państwem:)?
6. Czy graja Państwo określoną liczbę godzi czy w zależności od tego jak się ludzie bawią? jeżeli określoną ilość godzin to ile to jest i ile kosztuje każda następna godzina?
7. jak wygląda Państwa blok muzyczny? czy jest to, np. 5 piosenek- 10 min przerwy? czy w zależności jak sie goście bawią?
8. Jaka jest wysokość zaliczki przy podpisaniu umowy?jak to wygląda potem?
9. Rozumiem ze graja Państwo na żywo:)?
10.Czy grają Państwo w podstawowym skladzie(ile osób?)czy za dodatkową opłata jest np.saksofon czy skrzypce:)?
11.Dodatkowe: np.w cenie wyprowadzenie z domu Panny Młodej? Granie przy stołach w momencie jak ludzie zaczynaja spiewać? itp
Mam nadzieje ze cos pomoglam:0
Pozdrawiam _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
gosia-1606 gaduła
Dołączył: 09 Paź 2009 Posty: 471 Skąd: ok. Gdańska (Kaszuby)
|
Wysłany: Wto 29 Cze 2010, 22:58 Temat postu: |
|
|
hmmm ja nie zadalam chyba zadnego z tych pytań.... wzieliśmy w sumie poleconą orkiestrę... _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies możesz określić w ustawieniach Twojej przeglądarki.
Warszawa : Katowice : Kraków : Poznań : Wrocław : Łódź : Szczecin : Gdańsk : Toruń : Bydgoszcz : Częstochowa : Olsztyn : Rzeszów : Piła : Zielona Góra : Lublin : Kielce
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group |
|
|