|
Forum ślubne Ślub-Wesele.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jolanta początkujący
Dołączył: 09 Lut 2010 Posty: 1
|
Wysłany: Wto 9 Lut 2010, 9:59 Temat postu: ORGaNIZATOR ślubu i wesela |
|
|
Proszę o pomoc dziewczyny, które korzystały z pomocy konsultanta ślubnego.
7.02.2010 byliśmy na targach ślubnych w Olsztynie było kilku konsultantów,ale żaden nie chciał nas zapoznać z umową i warunkami współpracy. Jak mam zaufać komuś, kto nie ufa mi. Przecież musimy usiąść w domu i przeczytać punkt po punkcie ,a nie na targach podpisać w ciągu pięciu minut umowę na organizacje wesela na 250 osób. Jeżeli na forum jest osoba, która korzystała z tego typu usługi, bardzo proszę o przesłanie wzoru takiej umowy. Byłabym wdzięczna gdybyście napisali o swoich doświadczeniach tych dobrych i tych złych związanych z konsultantem. Nie mamy wyjścia musimy komuś zaufać ipozwolić mu zorganizować nasz dzień, jednak chcielibyśmy uniknąć błędów. Prosimy o pomoc, piszcie bardzo proszę
Jola i Maciek
z Olsztyna |
|
Powrót do góry |
|
|
wengi88 kandydat
Dołączył: 02 Lut 2010 Posty: 81 Skąd: Spytkowice k. Zatora
|
Wysłany: Wto 9 Lut 2010, 11:50 Temat postu: |
|
|
Witaj Niestety nie mogę ci pomóc ponieważ nie korzystałam z pomocy takiego konsultanta, ale wydaje mi się że tyle par radzi sobie bez konsultanta i jest dobrze. Dużo zależy od tego ile czasu pozostało wam do dnia ślubu a jeśli macie czas to nawet sobie nie wyobrażacie jak fajne jest wybieranie sali, muzyki, sukni, jedzenia poza tym powiem wam że teraz gdziekolwiek pójdziecie coś załatwiać to już nie wszystko leży w waszej inicjatywie. Na przykład jeśli szukacie sali to wystarczy pogrzebać po internecie wybrać kilka i pojechać z menagerem pogadać (bardzo często oni mają swoich dekoratorów i dają wam zdjęcia z różnymi wariantami i kombinacjami, tak samo jest z kucharzami, cateringiem a nawet zaprzyjaźnionymi zespołami). A tak na koniec ja byłam na targach w Krakowie i Rzeszowie i powiem Ci że tak na prawdę na nic się nie zdecydowałam, po prostu za dużo tego, za szybko, jedyne co skorzystałam to wykminiłam parę fajnych koncepcji ma zdjęcia w plenerze:)) _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
madziula początkujący
Dołączył: 18 Gru 2009 Posty: 4
|
Wysłany: Czw 18 Lut 2010, 13:45 Temat postu: |
|
|
Hej
Chyba ja pomogę ponieważ my ze względu na bark czasu i z chęci zaoszczędzenia korzystaliśmy z uslug firmy zajmującą się kompleksową organizacją wesela i ślubu.
Powiem tak ja wspołprace wspominam bardzo dobrze i nie wyobrażam sobie organizacji bez pomocy konsultanta. Mieliśmy duże zniżki i tak np za talerzy mieliśmy zapłacić 180 a nasza Pani wynegocjowała nam 140 zł za sale mialo być np 7000 zł my płaciliśmy 5500 zł i tak z wieloma żeczami nawet sukienką. I jak sobie usiedliśmy i policzyliśmy to ze stawką dla agencji wyszło nam prawie 5000 zł taniej.
Z tego co wiem Pani Agnieszka działa w całej Polsce. Jak chcecie namiar to podam na PRV. Myślę że ona wam pokaże umowe i odpowie na wszytskie pytania |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies możesz określić w ustawieniach Twojej przeglądarki.
Warszawa : Katowice : Kraków : Poznań : Wrocław : Łódź : Szczecin : Gdańsk : Toruń : Bydgoszcz : Częstochowa : Olsztyn : Rzeszów : Piła : Zielona Góra : Lublin : Kielce
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group |
|
|