Ślub-Wesele.pl - odwiedź nasz portal ! Fryzury ślubne 2016 Komis ślubny Baza firm Życzenia ślubne :: Portal dla nowoczesnych rodziców - AchTeDzieciaki.pl

Forum ślubne Ślub-Wesele.pl

Organizować samemu czy zatrudnić firmę?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 29, 30, 31  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ślubne :: strona główna -> Przygotowania do ślubu
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
*Chocolate*
kandydat
kandydat


Dołączył: 25 Sty 2010
Posty: 40

PostWysłany: Wto 26 Sty 2010, 0:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

My również organizujemy sami. uśmiech
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Lenka1312
gaduła
gaduła


Dołączył: 31 Gru 2009
Posty: 278
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 26 Sty 2010, 8:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Chyba nie odmówiłabym sobie tej przyjemności organizowania własnego ślubu!
W sumie przydałby się ktoś kto podpowiedziałby np. 'wg. państwa oczekiwania i miejsca zamieszkania nadają się takie i taki restauracje czy domy weselne' - słowem mógłby być taki konsultant jednorazowy język z oczkiem
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
ewqa04
guru
guru


Dołączył: 17 Sty 2010
Posty: 4995

PostWysłany: Wto 26 Sty 2010, 9:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

My zajmujemy się wszystkim sami. No może nie do końca. W reastauracji poza ustaleniem menu nic mnie nie obchodzi.
A nie umiałabym sobie odmówić całego tego planowania, rozterek i obaw. Mimo, że bardzo się stresuję i bardzo wszystko przeżywam, to daje mi to wiele radości i jestem strasznie szczęśliwa. że planuje Nasz ślub. lol
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
justwhisper
kandydat
kandydat


Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 19
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Sob 30 Sty 2010, 10:06    Temat postu: Sztuka wyboru Odpowiedz z cytatem

Oczywiscie zawsze sa dwie strony medalu uśmiech
Jesli budżet jest napięty i czas na to pozwala to nie ma zbyt wielu powodów, żeby tego nie zrobić samemu.
No chyba, że chce sie zafundować gościom wielki SHOW:
- snujący się po podłodze dym w trakcie 1-wszego tańca...
- deszcz baniek mydlanych w momencie wyjścia z kościoła,
- LEDowe style oświetlenia tworzące eksluzywną atmosferę
i takie tam:)
Wtedy dużo taniej jest zapłacić za wypożyczenie/usługę wykonania dekoracji firmie profesjonalnej uśmiech
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
aga.g
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 03 Lut 2010
Posty: 637
Skąd: Rzeszów / Uk'a

PostWysłany: Czw 4 Lut 2010, 10:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

My zdecydowaliśmy się organizować sami, chociaż momentami pojawiają się małe przeszkody, to nie poddajemy się. Dużo łatwiej było by Nam, gdybyśmy byli na miejscu, obecnie oboje jesteśmy za granicą i jak do tej pory idzie całkiem dobrze uśmiech Myślę, że wystarczy Nam pomoc najbliższych w rodzinie.
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Sadie
guru
guru


Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 3308
Skąd: Liversedge

PostWysłany: Czw 4 Lut 2010, 14:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a gdzie jestescie za granica?
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
aga.g
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 03 Lut 2010
Posty: 637
Skąd: Rzeszów / Uk'a

PostWysłany: Czw 4 Lut 2010, 15:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W UK'a.
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
madziula
początkujący
początkujący


Dołączył: 18 Gru 2009
Posty: 4

PostWysłany: Czw 18 Lut 2010, 14:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie uważam że konsultan jest potrzebny tylko do show. My nie mieliśmy czasu na dzwonienie po 50 salach czy mają terminy i w dodatku nie chcieliśmy mieć zadnego przykrego wydażenia związanego z kipeskim fotografem kamerzystą czy zespołem szczególnie że teoretycznie ślub jest raz w życiu uśmiech i fajnie mieć dobra pamiątke. My tak naprawde zaoszczędziliśmy raczej licząc juz z opłatą za konsultanta. I gdybym miała jeszcze raz brać ślub to bym się bez zastanowienia zdecydowała. W dniu ślubu nie musialam się martić czy samochód autokar fotograf i reszta bedzie na czas czy orkiestra jest juz na sali itd. I mogłam się bawić i skupic uwagę na moim R uśmiechuśmiechuśmiech i swoich gościach
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Aga_ta
początkujący
początkujący


Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 5

PostWysłany: Nie 21 Mar 2010, 16:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a ja się zastanawiam nad tym czy nie skorzystać z porady konsultanta... nie chcę się denerwować, że o czymś zapomnieliśmy czy czegoś nie wzięliśmy pod uwagę... ostatecznie dla nas to pierwszy raz a konsultant to profesjonalista w temacie... ale tak jak napisałam... chcę tylko porady... sama chcę wszystko zorganizować, ale niech konsultant popatrzy na wszystko i podpowie co można zrobić lepiej...
No i bardzo bym chciała mieć kogoś takiego na weselu... wystarczy mi opowieści o tym, że jedzenie było za rzadko donoszone, że alkohol się skończył, że brudne naczynia nie były zbierane. My wesele będziemy wyprawiać w restauracji... i oczywiście, że niby wszystko można domówić, ale wiadomo, że różnie bywa w praktyce. Jeśli nie będę miała takiego koordynatora, to skończy się na tym, że ja będę latać między kuchnią a stołami, próbując dopilnować, czy nikomu niczego nie brakuje. Very Happy
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Lucyyy
początkujący
początkujący


Dołączył: 11 Wrz 2009
Posty: 8

PostWysłany: Sob 3 Kwi 2010, 23:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Skoro o tym myślisz, to jasne że skorzystaj! W czasie imprezy będziesz miała spokojną główkę oczko

A firmy weddingowe oferują różne usługi, nie tylko organizację wszystkiego, ale też tak jak wspominałaś jednorazowe konsultacje (i to wcale nie drogo) czy koordynację samego przyjęcia weselnego uśmiech

Uważam że to świetny pomysł. Szczególnie koordynacja oczko
_________________
It's the little things in life, that makes every day extraordinary
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość MSN Messenger
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ślubne :: strona główna -> Przygotowania do ślubu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 29, 30, 31  Następny
Strona 3 z 31

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.

Warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies możesz określić w ustawieniach Twojej przeglądarki.



Warszawa : Katowice : Kraków : Poznań : Wrocław : Łódź : Szczecin : Gdańsk : Toruń : Bydgoszcz : Częstochowa : Olsztyn : Rzeszów : Piła : Zielona Góra : Lublin : Kielce

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group