|
Forum ślubne Ślub-Wesele.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
minikamchan kandydat
Dołączył: 06 Sie 2014 Posty: 10 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: Wto 19 Sie 2014, 12:54 Temat postu: |
|
|
Ja lubię być może nietypowe dla zachodniego widza: japońskie "Ai no mukidashi" - strasznie długi o różnych typach miłości, nie tylko damsko-męskiej oraz wczoraj widziałam akurat kantoński Diary - o miłości niespełnionej, prowadzącej do szaleństwa, klimatyczny i wstrząsający, choć może miejscami nudnawy? |
|
Powrót do góry |
|
|
Alicjamedia uzależniony
Dołączył: 27 Mar 2011 Posty: 870 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 19 Sie 2014, 13:04 Temat postu: |
|
|
Polecam film "Koneser".
Piękne zdjęcia i intrygująca fabuła. _________________ alicjamedia.pl
Pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
|
tynka2506 maniak
Dołączył: 24 Sie 2014 Posty: 1316 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: Nie 24 Sie 2014, 19:53 Temat postu: |
|
|
Alicjamedia oglądałam ostatnio, ktoś w pracy mi polecił... naprawdę bardzo dobry film ja również polecam. _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
semilia początkujący
Dołączył: 19 Mar 2014 Posty: 4
|
Wysłany: Sro 27 Sie 2014, 10:47 Temat postu: |
|
|
Mój ulubiony to zdecydowanie "Kochaj i tańcz" no i jeszcze mogę zaliczyć do tego grona "Co się zdarzyło w Las Vegas" |
|
Powrót do góry |
|
|
olivia uzależniony
Dołączył: 13 Lut 2014 Posty: 721
|
Wysłany: Sob 13 Wrz 2014, 9:18 Temat postu: |
|
|
Z moich ulubionych:
"Szkoła uczuć"
"Gwiazd naszych wina" - najpiękniejszy!
"Dirty Dancing" _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
matrimonio gaduła
Dołączył: 28 Lip 2014 Posty: 409
|
Wysłany: Sro 9 Wrz 2015, 18:05 Temat postu: |
|
|
Dirty dancing jest przepiękny! A co do Szkoły uczyć mam mieszane uczucia - ale duży plus za świetną grę aktorską. |
|
Powrót do góry |
|
|
hossa początkujący
Dołączył: 07 Wrz 2015 Posty: 6
|
Wysłany: Sob 12 Wrz 2015, 19:21 Temat postu: |
|
|
"Nothing Hill", "Tylko mnie kochaj". |
|
Powrót do góry |
|
|
matrimonio gaduła
Dołączył: 28 Lip 2014 Posty: 409
|
Wysłany: Pią 18 Wrz 2015, 13:30 Temat postu: |
|
|
Nothing Hill jest naprawdę świetny. W ogóle lubię Hugh Granta w takich rolach. Sprawdzałam niedawno najpiękniejsze filmy o miłości i widzę, że w większości są to także moje typy. A co Wy o tym myślicie? Które z tych propozycji są Waszymi faworytami? |
|
Powrót do góry |
|
|
przyszlapannamloda kandydat
Dołączył: 01 Sty 2016 Posty: 38
|
|
Powrót do góry |
|
|
trudlewski początkujący
Dołączył: 13 Kwi 2016 Posty: 3 Skąd: Rokietnica
|
Wysłany: Pią 22 Kwi 2016, 8:33 Temat postu: |
|
|
"Pożegnania z Afryką" i "Dirty dancing" |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies możesz określić w ustawieniach Twojej przeglądarki.
Warszawa : Katowice : Kraków : Poznań : Wrocław : Łódź : Szczecin : Gdańsk : Toruń : Bydgoszcz : Częstochowa : Olsztyn : Rzeszów : Piła : Zielona Góra : Lublin : Kielce
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group |
|
|