Ślub-Wesele.pl - odwiedź nasz portal ! Fryzury ślubne 2016 Komis ślubny Baza firm Życzenia ślubne :: Portal dla nowoczesnych rodziców - AchTeDzieciaki.pl

Forum ślubne Ślub-Wesele.pl

Kancelaria adwokacka
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ślubne :: strona główna -> Pogaduchy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jeruszka
początkujący
początkujący


Dołączył: 26 Lis 2019
Posty: 2

PostWysłany: Nie 26 Sty 2020, 11:09    Temat postu: Kancelaria adwokacka Odpowiedz z cytatem

Jak sobie radzicie z tworzeniem umów prawnych w waszych firmach? Nie znam się na tym zupełnie i zastanawiam się czy kancelaria adwokacka jka ta http://www.adwokat-hese.pl/kancelaria-adwokacka-prawna/ pomoże mi w tym problemie. Warto korzystać z takich usług?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
omel33
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 12 Paź 2017
Posty: 618

PostWysłany: Pon 6 Lip 2020, 16:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Słuchajcie, szukam jakiejś sprawdzonej kancelarii która zajmuje się sprawami kredytów we frankach. Z tego co się dowiedziałem to kancelaria votum opinie ma na prawdę pozytywne. Może ktoś z was korzystał już z ich usług?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
kasix86
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 06 Lip 2017
Posty: 594

PostWysłany: Sro 29 Lip 2020, 13:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja moge serdecznie polecic w Szczecinie adwokata Lukasza Weglowskiego - takiego prawnika to ze swieca szukac. Rzetelny i doswiadczony a do tego mega zaangazowany w sprawy ktorych sie podejmuje. Mozna naprawde na nim polegac z kazda prawna zagwozdka
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
zakro
bywalec
bywalec


Dołączył: 12 Paź 2018
Posty: 106

PostWysłany: Wto 4 Sie 2020, 14:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

omel33 napisał: