Ślub-Wesele.pl - odwiedź nasz portal ! Fryzury ślubne 2016 Komis ślubny Baza firm Życzenia ślubne :: Portal dla nowoczesnych rodziców - AchTeDzieciaki.pl

Forum ślubne Ślub-Wesele.pl

Katowice botoks
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ślubne :: strona główna -> Uroda
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
morwinka
bywalec
bywalec


Dołączył: 08 Mar 2016
Posty: 151

PostWysłany: Pią 8 Lut 2019, 10:28    Temat postu: Katowice botoks Odpowiedz z cytatem

Moze ktoś jest z Katowic? Dziewczyny do którego gabinetu warto zapisać się na botoks? I na ile przed weselem warto się wybrać? Mam brzydkie zmarszczki poprzeczne na czole i zależy mi na tym aby sie ich pozbyć.....
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
vildescd
początkujący
początkujący


Dołączył: 08 Lut 2019
Posty: 5

PostWysłany: Pią 8 Lut 2019, 17:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie mam za bardzo doświadczenia w tym zakresie. Nie będę w stanie pomóc.
_________________
(...) w życiu człowieka najważniejsze nie jest to, co mu się przytrafia, tylko kiedy mu się to przytrafia.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
renulka
kandydat
kandydat


Dołączył: 30 Sty 2019
Posty: 20

PostWysłany: Sob 9 Lut 2019, 10:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Klinika Magnuccy:
https://klinikamagnuccy.pl/botoks/ - osoby tam pracujące mają duze doświadczenie.
Botoks to bezpieczny zabieg w rękach kompetentnego specjalisty z dużym doświadczeniem.

Przeciwwskazania przy stosowaniu toksyny botulinowej to ciąża i karmienie piersią, czynna opryszczka, nużliwość mięśni oraz przyjmowanie spektynomycyny i antybiotyków z grupy aminoglikozydów.

Zdecydowanie warto jest dopłacić i wybrać się do lekarza z doświadczeniem a nie na przykład do kosmetyczki.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
sylwia4012
gaduła
gaduła


Dołączył: 26 Sty 2014
Posty: 296