Wysłany: Czw 24 Maj 2018, 17:22 Temat postu: Digitalizacja dokumentów
Wraz z siostrą prowadzimy cukiernię. Korzystamy z pomocy księgowej, która pomaga nam przy papierach. Ostatnio zaproponowała nam ona by skorzystać z opcji jaką jest digitalizacja dokumentów gdzie dokumenty będą przechowywane elektronicznie, a dostęp do nich będzie łatwiejszy. Co o tym myślicie?
Elektroniczny obieg dokumentów w firmie to super sprawa Dzięki temu nic Ci nie zginie, dokumenty będą bezpieczniejsze i będziesz mieć do nich łatwiejszy dostęp. Tu możesz dowiedzieć się więcej: https://www.ideo.pl/rozwiazania-it/elektroniczny-obieg-dokumentow/ Sama mam coś takiego w firmie i jestem bardzo zadowolona z tego rozwiązania
Na pewno jest to bardzo dobre rozwiązanie i ja również jestem zdania, że warto jest się z nim zapoznać. Jakiś czas temu miałam okazję przeczytać na stronie https://www.connecto.pl/obieg-dokumentow-ksiegowych/ na czym polega tak naprawdę obieg dokumentów księgowych.
Z własnego doświadczenia mogę Wam polecić specjalistów świadczących usługi z zakresu digitalizacji dokumentów. Wystarczy zajrzeć do https://ddp.pl/produkt/bookeye/
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach