|
Forum ślubne Ślub-Wesele.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Anethaaa początkujący
Dołączył: 10 Paź 2016 Posty: 1
|
Wysłany: Pon 10 Paź 2016, 15:08 Temat postu: od czego zacząć? |
|
|
Witam, nasz ślub dopiero za dwa lata. Będzie to mała, skromna uroczystość. Muszę przyznać, że nie wiem wogółe od czego zacząć przygotowania?Co robić etap po etapie żeby ze wszystkim się wyrobić i niczego nie pominąć?Może trzeba zacząć od ustalenia kwoty jaką wydamy?Tutaj znajleść można http://hotelnabloniach.pl/blog wiele pożytecznych rad ktore już nam się przydały.Mimo to jestem bardzo chętna do poznania waszych doświadczeń i rad. |
|
Powrót do góry |
|
|
Sundiamore bywalec
Dołączył: 30 Lis 2015 Posty: 139
|
Wysłany: Wto 18 Paź 2016, 11:25 Temat postu: |
|
|
2 lata to naprawdę odpowiedni czas aby wszystkim zająć się po kolei i zapewniam Cię, że zdążysz, pierwszym na co powinniście zwrócić uwagę jest wybór odpowiedniego miejsca na przyjecie weselne, sali oraz kościoła w którym odbędzie się ślub. _________________ http://sklep.sundiamore.pl
|
|
Powrót do góry |
|
|
Elza123 początkujący
Dołączył: 26 Paź 2016 Posty: 1
|
Wysłany: Sro 26 Paź 2016, 8:15 Temat postu: Przygotowania |
|
|
2 lata to na pozór dużo czasu, ale z doświadczenia wiem, że to odpowiedni moment na zamówienie fotografa/kamerzysty, sali i muzyki. Z resztą można poczekać My zdecydowaliśmy się na tego fotografa http://www.fotoifilm-lublin.pl/, ale rezerwowaliśmy na półtorej roku przed ślubem |
|
Powrót do góry |
|
|
monika12 początkujący
Dołączył: 01 Lis 2016 Posty: 5
|
Wysłany: Wto 1 Lis 2016, 1:13 Temat postu: |
|
|
na początek zróbcie listę gości i zorientujcie się na ile osób potrzebujecie salę. My mieliśmy na oku świetną salę ale jak podliczylismy ile mamy osób na liście (i ile realnie z tego przyjdzie) to niestety okazało się, że sala jest za mała
w następnej kolejności szukajcie sali jak już znajdziecie to zaklepcie termin na sali i w kościele.
Potem najgorzej jest z wyborem zespołu, fotografa, kamerzysty. Jak ogarniecie te pięć rzeczy to na jakiś czas jest spokój |
|
Powrót do góry |
|
|
magda-floralheaven kandydat
Dołączył: 10 Lis 2016 Posty: 11
|
Wysłany: Pią 11 Lis 2016, 0:26 Temat postu: |
|
|
Pierwszym punktem przygotowań weselnych powinno być ustalenie liczności wesela, jego budżetu oraz stylu w którym będzie ono zorganizowane, tak żeby każdy jego kolejny element / podwykonawca był ze sobą spójny. Jeśli najpier wybierzecie salę a potem po roku wymyślicie sobie jakiś styl dekoracji, który do niej zupełnie nie pasuje (sala to wiele elementów zastanych, których nie da się (łatwo) zmienić) to może okazać się że będzie totalny miszmasz.
Po ustaleniu założeń można rezerwować salę (rozsądnie jest zając się tym ok 2 lata wcześniej, wtedy wymarzony termin powinien być dostępny). Potem wybrać podwykonawców takich jak zespół. fotograf, kamerzysta, florystka, dekoratorka. Odpowiednio wcześniej trzeba też zarezerwować termin w kościele (pamiętajcie że np. dla florystki dekorującej kościół istotną informacją będzie czy tego dnia odbywają się inne śluby, trzeba to zgrać).
Około pół roku wcześniej możecie zabrać się za dobór garderoby (kolekcje zmieniają się z sezonu na sezon). Ostatnie dwa tygodnie to dopinanie tysiąca szczegółów. A potem już z górki:) _________________ Dekoracje Sal Weselnych |
|
Powrót do góry |
|
|
michallin4 początkujący
Dołączył: 13 Lis 2016 Posty: 6
|
Wysłany: Pon 14 Lis 2016, 14:43 Temat postu: |
|
|
Dokładnie, najpierw trzeba przeliczyć ile osób będzie i wtedy można działać dalej. _________________ great product |
|
Powrót do góry |
|
|
EwelaE kandydat
Dołączył: 15 Gru 2013 Posty: 32
|
Wysłany: Sob 10 Gru 2016, 15:38 Temat postu: |
|
|
Data, lista gości, miejsce, orkiestra, filmowanie, fotograf i zakup wódki weselnej i alkoholu ogólnie, my zamawialiśmy np w Polaninie wódkę ze specjalnym grawerem na butelkach i czas oczekiwania przez to się wydłużył. |
|
Powrót do góry |
|
|
Purissimo początkujący
Dołączył: 14 Gru 2016 Posty: 8
|
Wysłany: Sro 14 Gru 2016, 14:28 Temat postu: |
|
|
Dokładnie tak jak powyżej, chociaż takie rzeczy jak alkohol czy zaproszenia nie wymagają poświecenia aż tak dużo czasu jakby mogło się wydawać. Pierwsza rzecz to rezerwacja sali plus kościoła, od tego trzeba zacząć. _________________ Purissimo.pl - biżuteria |
|
Powrót do góry |
|
|
Małgosia6677 kandydat
Dołączył: 29 Gru 2016 Posty: 15
|
Wysłany: Czw 29 Gru 2016, 12:21 Temat postu: |
|
|
kiedyś znalazłam fajny artukuł na polkach albo onecie co i kiedy zalatwiać, zaczyna się od daty, sali i orkiestry, też fotgraf/kamerzysta w tym czasie, bo to wszystko trzeba zgrać, reszta to już można rozłożyć w czasie. My odwiedzaliśmy targi ślubne, nam dużo pomogło takie szersze spojrzenie na organizację wesela |
|
Powrót do góry |
|
|
bezniku gaduła
Dołączył: 10 Maj 2016 Posty: 369
|
Wysłany: Pią 6 Sty 2017, 19:57 Temat postu: |
|
|
Najlepiej wszystko zalatwic w jednym miejscu - oszczedzamy wtedy czasu i stresu sobie:) A takze - byc moze pieniadze. Widzieliscie moze Slubny Zakatek - http://krajowy.biz/firma,slubnyzakatekcom - maja w swojej ofercie praktycznie wszystko, co jest potrzebne do zorganizowania tego jednego, jedynego, wspanialego dnia w zyciu. |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies możesz określić w ustawieniach Twojej przeglądarki.
Warszawa : Katowice : Kraków : Poznań : Wrocław : Łódź : Szczecin : Gdańsk : Toruń : Bydgoszcz : Częstochowa : Olsztyn : Rzeszów : Piła : Zielona Góra : Lublin : Kielce
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group |
|
|