|
Forum ślubne Ślub-Wesele.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mel_Si gaduła
Dołączył: 12 Paź 2014 Posty: 431 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Pon 16 Mar 2015, 16:39 Temat postu: |
|
|
W sumie, wina zawsze leży po obu stronach. Jeśli autorka widziała, że sukienka jest za ciasna, to powinna to zgłosić, na pewno by jej poszerzyli. Moja krawcowa powiedziała mi już na pierwszym spotkaniu, kiedy zamawiałam suknię, że jeśli będę widzieć, że przytyłam lub schudłam, to mam ją powiadomić. Wtedy mnie zmierzy jeszcze raz.
Ale z drugiej strony, to też wina salonu. I największą winę za to ponosi Sz.P. Piekut. Strasznie mnie irytują te "wielkie" krawcowe/projektantki. Jak można było całą sytuację skomentować: "raz na sezon suwak się psuje, akurat to był ten” - no wow, jakiego trzeba mieć PECHA, że dziewczyna trafiła na ZŁYYY suwak :/ To też nie zmienia faktu, że mimo wszystko Piekut powinna przeprosić. Ale przecież ważne jest to, że zarobiła kupę kasy za kieckę, która normalnie kosztowałyby połowę ceny. Szerokim łukiem omijam renomowane salony, bo wolę ubierać się w materiał, a nie w markę. _________________ Dum spiro, spero...
|
|
Powrót do góry |
|
|
pearl.jamka guru
Dołączył: 31 Paź 2013 Posty: 3322
|
Wysłany: Pon 16 Mar 2015, 18:11 Temat postu: |
|
|
Nie wiadomo co powiedziały panie w salonie. Znamy tylko rozżaloną wersję autorki wątku. _________________ Wiadro cierpliwości przyjmę! Pilnie! |
|
Powrót do góry |
|
|
Piekut_porazka początkujący
Dołączył: 22 Maj 2018 Posty: 1
|
Wysłany: Wto 22 Maj 2018, 19:04 Temat postu: Porażka jeśli chodzi o reklamacje w salonie Violi Piekut!!! Nie polecam!!! |
|
|
Takiego maila i wiedamości jak i na wielu płaszczyznach próbowałam się skontaktować i niestety!!!
Zero odzewu!!!
„ Szanowni Państwo.
Chciałabym poinformować o zaistniałej sytuacji.
Otóż w zeszłym tygodniu kupilsmy w Pani salonie na Jana Pawła sukienkę. Wybrałam sukienkę, która była ciut za duża i wymagała delikatnego zwężenia. Pomiarów dokonywała Pani Menager. Miały być tez zwężone a poszerzone rękawy w zgięciu i Pani powiedziała, ze wymieni na nowe gdyż się nie poszerza z takiego materiału gdyż ślady zostaną.
Pani była poinformowana, ze w najbliższa sobotę mam nagrania w Tv i na te okazje kupowałam/ szukałam sukienki.
Dopytywałam, kiedy zostanie wysłana, aby nie zostawiać na ostatnia chwile.
Sukienka doszła do mnie w czwartek. I co się okazało za ciasna w ramionach-barkach, ze rak do przodu wyciągnąć nie mogłam. Rękawy nie wymienione a przerobione (choć Pani Menager twierdzi, ze wymienione), podszewka wychodzi, nierówno zszyte i gdzie nigdzie prawie, ze rozchodzi się czy nawet pęka.
Pomijam już kwestie zapakowania całej sukienki i wysłania. Tj w sama torbę papierowa plus wewnątrz złożona nawet nie włożona w pokrowiec.
Logowania tez nie jest a miała być.
Szczerze odechciało mi się wszystkiego.
Pomijam już kwestie, ze zostałam bez sukienki.
Jeszcze może istotne przy kupnie nie byłam poinformowana, ze zwrotu nie ma. A w Polskim prawie jednak zwroty są jeśli dana firma nie ma wewnętrznego prawa o czym ma obowiązek poinformowania przy kupnie.
Pomijam już kwestie kontaktu i komunikacji.
Jednym słowem zostałam na lodzie i bez sukienki.
Jednak zwracam się z prośba o zwrot pieniędzy i niestety przyznaje jestem rozczarowana przede wszystkim efektem finalnym. Nie jest to sukienka za 1000 zł w każdym razie nie powinno to nawet mieć znaczenia ale przyznam, ze sukienki za 500 zł są w lepiej zabezpieczone podczas wysłania. To taka moja sugestia na przyszłość.
Pani Menager sama przyznała, widząc mnie w tej sukience, ze tak nie powinno być i jest złe zrobione.
Stwierdziła, ze zwrotów nie ma jedynie może dać voucher na te sumę tj 6500.
Trochę żenujące po pierwsze kupowałam sukienkę na specjalna okazje i zostałam bez.
Wy proponujecie tylko równowartość sukienki a co z jakakolwiek rekompensata?!
Czas który straciliśmy i podróże Lodz-Warszawa to już Państwa nie interesuje..
Pomijam fakt, iż zostawiają sukienkę nawet nie otrzymaliśmy potwierdzenia zwrotu sukienki bo vouchera tez nie otrzymaliśmy.
Tak wiec ani sukienki ani vouchera!!!
Bardzo przykre i żenujące.
Chciałabym również poinformować iż mam zrobiona bardzo dokładna dokumentacje zdjęciowa, filmowa jak i nagrania.
Oczekuje od Państwa konkretnego stanowiska najlepiej zwrotu pieniędzy i przede wszystkim rekompensaty!
Tym bardziej podczas nagrań w TV dowiedziałam się o dwóch kolejnych przypadkach nie zadowolonych klientów.
Także tak tego tez nie zamierzam pozostawić.....”
Ps. Po voucher musiałam znowu sama pojechać pi praktycznie miesiącu, gdyż zero odzewu od firmy.
Dla zainteresowanych służę dokumentacją zdjęciową jak i filmową.
A jak coś to mam do odsprzedania voucher do tegoż „salonu” na dumę 6500 zł |
|
Powrót do góry |
|
|
celichop początkujący
Dołączył: 14 Wrz 2018 Posty: 1
|
Wysłany: Pią 14 Wrz 2018, 12:23 Temat postu: |
|
|
czesc czesc |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies możesz określić w ustawieniach Twojej przeglądarki.
Warszawa : Katowice : Kraków : Poznań : Wrocław : Łódź : Szczecin : Gdańsk : Toruń : Bydgoszcz : Częstochowa : Olsztyn : Rzeszów : Piła : Zielona Góra : Lublin : Kielce
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group |
|
|