Ślub-Wesele.pl - odwiedź nasz portal ! Fryzury ślubne 2016 Komis ślubny Baza firm Życzenia ślubne :: Portal dla nowoczesnych rodziców - AchTeDzieciaki.pl

Forum ślubne Ślub-Wesele.pl

Trochę inne zaproszenia..
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ślubne :: strona główna -> Dekoracje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rff
kandydat
kandydat


Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 12
Skąd: Kraków / K-ce / Gdynia

PostWysłany: Czw 16 Sty 2014, 3:44    Temat postu: Trochę inne zaproszenia.. Odpowiedz z cytatem

Witam! Tematem zaproszeń slubnych interesuję się od niedawna i zauważyłem, że te w Polsce znacznie róznią się od zaproszeń zachodnich (USA) Very Happy . Prawdę mówiąc mnie o wiele bardziej podobają sie te zagraniczne.. Very Happy Very Happy Oferowane w większości Polskich firm wydaja mi się bardzo oficjalne, powtarzalne i troszkę kiczowate...... Embarassed

Jestem grafikiem i na próbę reklama usunięta przez moderatora Co o takim projekcie myślicie? Czy taka odmienność może się podobać? Czegoś brakuje w zaproszeniu? Jest zbyt trywialne? Zbyt mało oficjalne? A może warto docenić luźniejsze podejście do tematu? Powoli zaczynam mysleć o swoim ślubie i przyznam, że z polskiej oferty jakoś nic mi nie podeszło a byłem już kilkakrotnie na targach. Confused


Proszę o dodawanie zdjęć, a nie linków. / moderator
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
kasia_90
guru
guru


Dołączył: 19 Sie 2013
Posty: 4297
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Czw 16 Sty 2014, 9:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Myślimy że wepchałeś się z reklamą z której na pewno nie skorzystamy
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
lauraire
guru
guru


Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 8431

PostWysłany: Czw 16 Sty 2014, 13:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czy ja wiem czy taka reklama, nie ma namiarów, ani nic. Sam projekt.