Ślub-Wesele.pl - odwiedź nasz portal ! Fryzury ślubne 2016 Komis ślubny Baza firm Życzenia ślubne :: Portal dla nowoczesnych rodziców - AchTeDzieciaki.pl

Forum ślubne Ślub-Wesele.pl

Wersja domowa- jak zorganizować, jakie koszty?
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ślubne :: strona główna -> Miejsce przyjęcia weselnego
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
penelope
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 25 Sty 2010
Posty: 574

PostWysłany: Sro 27 Sty 2010, 10:21    Temat postu: Wersja domowa- jak zorganizować, jakie koszty? Odpowiedz z cytatem

Tniemy koszty. Po pierwsze, musimy najpierw kupić mieszkanie, wiec będziemy zakredytowani. Po drugie, nie uśmiecha nam się wydawanie 30 tys. na jedną noc (mieszkamy w Warszawie, w okolicy ceny są koszmarne). Oboje jesteśmy mocno praktyczni... i co tu dużo mówić, mamy sporo innych wydatków na głowie.
Problem w tym, że jednocześnie mamy b. dużą rodzinę - oboje - i bliskich przyjaciół. No i najpierw myśleliśmy o obiedzie rodzinnym w knajpie, ale to i tak wyszłoby ok. 60 osób samej bliskiej rodziny. I co z przyjaciółmi wtedy...? A bardzo zalezy nam na ich obecności.
Pomysł jest taki: wynajmiemy namiot, żeby postawić na działce. Catering - ale nie z zaznaczeniem, że weselny, bo wtedy sobie policzą 3* drożej. Dekoracje we własnym zakresie. Muzyka też.
Myślę, że jak się przyłożymy do tego porządnie, to wszystko wyjdzie. Będzie wymagało od nas więcej pracy i zaangażowania - ale mamy na to półtora roku. Na razie spokojnie myślimy i planujemy, od wakacji zaczniemy organizować konkrety.

Jak myślicie, damy radę? Z pomocą rodziców - finansowo nie mogą pomóc, ale myślę, że organizacyjnie - owszem.
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Angelsita
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 734
Skąd: Pomorze- Lębork

PostWysłany: Sro 27 Sty 2010, 10:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Penelope pewnie że dacie rade... my mysleliśmy podobnie... najpierw chcieliśmy zaprosić 80 osób pozniej nam sie odwidziało i bedzie okolo 60, tez wlasnie myslelismy o ogrodzie z namiotami.. fajnie by było.. np moja siostra 10 lat temu wlasnie miala w domu i kazdy sie wybawil na calego ,wiec nie widze problemu.. ale jednak zdecydowalismy sie na sale...! juz mamy ja zamowiona wiec juz klamka zapadła.
_________________



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
ewqa04
guru
guru


Dołączył: 17 Sty 2010
Posty: 4995

PostWysłany: Sro 27 Sty 2010, 11:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

My też przez chwilę rozważaliśmy taką wersję wydarzeń, ale pomysł upadł. Mamy zbyt liczne rodziny i po 3 weselach moich braci nie miałam ochoty na tyle pracy. A czeka Was mnóstwo pracy.

Mi bardzo podobają sie wesela w stawianych na podwórzach drewnianych domkach, nie namiotach. Świetnie to wygląda.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
penelope
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 25 Sty 2010
Posty: 574

PostWysłany: Sro 27 Sty 2010, 12:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Masz jakiś link do takich domków? Nie bardzo wiem, jak to wygląda.
no pracy czeka nas dużo - ae też dlatego dajemy sobie sporo czasu na to wszystko i planujemy to na okres, kiedy powinniśmy być luźniejsi w pracy (przynajmniej M., ja niekoniecznie).
Marzy mi się, żeby zrobić to jakoś niebanalnie - skoro robimy sami, to może uda się niewielkim kosztem zrealizować jakieś niestandardowe pomysły.
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
ewqa04
guru
guru


Dołączył: 17 Sty 2010
Posty: 4995

PostWysłany: Sro 27 Sty 2010, 12:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pomysła macie fajny.
Zapytam znajomych - oni organizowali chrzciny w takim domku. Jak będę coś wiedzieć, to napiszę uśmiech
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
MissIndependent
moderator
moderator


Dołączył: 05 Kwi 2008
Posty: 6409
Skąd: gliwice/zabrze

PostWysłany: Sro 27 Sty 2010, 13:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

bardzo fajny pomysł. może trochę kłopotliwy, bo w końcu bardzo dużo rzeczy spoczywa na Was, ale jak wynajmujecie catering to powinno wyjść bardzo spoko Smile

my nigdy takiej możliwości nie rozważaliśmy. szczególnie ja, bo moi rodzice urządzali przyjęcie w domu i wyszło wtedy średnio. szczególnie, że prawie 20lat temu wynajmowanie cateringu nie było na porządku dziennym i gotowaniem trzeba się było samemu zająć.
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
kwiatus
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 08 Sty 2010
Posty: 681
Skąd: małopolska

PostWysłany: Pon 8 Lut 2010, 20:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

pomysł rewelacyjny i bardzo oryginalny:). Pewnie będziecie musieli włożyć dużo pracy i czasu w przygotowanie imprezy ale przyniesie Wam to wiele radości oraz satysfakcji, że zrobiliście to sami (prawie).
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
penelope
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 25 Sty 2010
Posty: 574

PostWysłany: Czw 11 Lut 2010, 9:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ech, wątpliwości mamy całe mnóstwo. Liczymy, myślimy, kombinujemy.
Zastanawiamy się, czy nie zrezygnować z całej imprezy, zabrać rodziców i świadków i pobrać się w górach...

Wiecie co... mnie się po prostu nie chce latać za tym wszystkim... Gdybym miała wolną głowę i wiedziała, że chociaż częściowo ktoś nam pomoże finansowo (rodzice znaczy), to może bym a to inaczej popatrzyła... Ale tak? Mamy się cały czas zastanawiać, czy damy radę?

Jestem bardziej rozsądna niż romantyczna... Ważniejsze jest dla mnie mieszkanie, któe mamy w tym roku kupić, niż impreza, nawet własne wesele.

Nadal nie mamy czasu, żeby usiąść spokojnie i przeliczyć to wszystko...
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Juliette
guru
guru


Dołączył: 05 Gru 2008
Posty: 2929

PostWysłany: Czw 11 Lut 2010, 14:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Gdybym ja miała sama zapłacić za wesele to na pewno bym z niego zrezygnowała. Nie widzę sensu szarpać się, oszczędzać wiele miesięcy żeby zafundować rodzinie obiad Rolling Eyes Zorganizowalibyśmy tylko ślub w jakimś urokliwym małym kościółku, a do rodziny wysłali tylko zawiadomienia.
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
kwiatus
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 08 Sty 2010
Posty: 681
Skąd: małopolska

PostWysłany: Czw 11 Lut 2010, 15:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Myślę, że jest to poważna decyzja. Musicie usiąść na spokojnie i obgadać wszystko. Powiedzieć argumenty za i przeciw oraz podliczyć ile będzie Was to kosztowało finansowo i czy dacie radę a przede wszystkim czy znajdziecie tyle czasu aby wszystko przygotować.
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ślubne :: strona główna -> Miejsce przyjęcia weselnego Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.

Warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies możesz określić w ustawieniach Twojej przeglądarki.



Warszawa : Katowice : Kraków : Poznań : Wrocław : Łódź : Szczecin : Gdańsk : Toruń : Bydgoszcz : Częstochowa : Olsztyn : Rzeszów : Piła : Zielona Góra : Lublin : Kielce

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group