Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karolina1984 guru
Dołączył: 31 Lip 2011 Posty: 6034
|
Wysłany: Sob 11 Sie 2012, 10:41 Temat postu: |
|
|
Ale ja tam byłam dumna z siebie- że daliśmy radę, że wyszło.... że jednak taniej, przy tych prawie 70 osobach, niż byłoby w jakiejkolwiek restauracji.
Żałuję,że pewnych rzeczy nie zrobiłąm wcześniej, bo zwyczajnie nie starczyło czasu w weselnym tygodniu. JAk będziesz bliżej swojej imprezy- służę radą, co warto robic, czego nie warto- i co należałoby zrobić wcześniej _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
WIDEOFILM moderator
Dołączył: 22 Mar 2007 Posty: 1066 Skąd: LUBLIN
|
Wysłany: Sob 11 Sie 2012, 10:45 Temat postu: |
|
|
I trzeba się teraz zastanowić, czy gra warta świeczki? Ile się zaoszczędzi?
A ile gonitwy, ile pilnowania itd... No tak, ktoś zaraz powie, dobrze jak ktoś ma kasę to robi w konkretnym lokalu i nic go nie obchodzi, a co mają zrobić ci, co fundusze mają skromne?
Ale jakby nie patrzeć takie wesela mają ten swój urok. _________________ Jak coś robić to dobrze, a byle jak, to lepiej wcale. |
|
Powrót do góry |
|
|
Karolina1984 guru
Dołączył: 31 Lip 2011 Posty: 6034
|
Wysłany: Sob 11 Sie 2012, 10:51 Temat postu: |
|
|
U nas raczej kwestia była cały czas-" czy wystarczy?", wyszło tak na styk- i starczyło tylko dzięki temu, że na 2 dni przed weselem dostaliśmy prezent od moich rodziców - i za ten prezent opłacaliśmy jedzeniowe zakupy
Zapłacenie za wszystko przed weselem, jak to ma miejsce w restauracjach- w ogóle nie wchodziło w grę. Kucharka, zespół, wynajem sali, noclegi- wszystko regulowaliśmy po weselu.
I z tej perspektywy MOK czy OSP jest idealnym- i jedynym możliwym wyjściem. _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marga guru
Dołączył: 23 Lut 2011 Posty: 11483
|
Wysłany: Sob 11 Sie 2012, 13:50 Temat postu: |
|
|
U nas akurat w restauracji całość, oprócz zaliczki 1000 zł, opłacaliśmy po weselu - i tym samym po otrzymaniu kopert , jednak faktycznie, większość restauracji nie idzie już tak klientom na rękę. _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
_cZaRnA_ uzależniony
Dołączył: 12 Wrz 2010 Posty: 660
|
Wysłany: Sob 11 Sie 2012, 13:59 Temat postu: |
|
|
U nas remiza OSP jest bardzo ładnie odremontowana i bardzo dużo osób robi tam wszelkiego rodzaju imprezy.
Tyle minus w remizach, że dzisiaj nie gotuje się potraw na wesele samemu i nie kupuje się samemu mięsiwa, produktów do ciast, tylko się płaci i dostaje się gotowe. W wielu remizach trzeba sobie niestety samego załatwiać ekipę do kuchni oraz produkty. To tylko minus, ale jeżeli Wy macie to jakoś fajnie zorganizowane to nic nie stoi na przeszkodzie. _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Karolina1984 guru
Dołączył: 31 Lip 2011 Posty: 6034
|
Wysłany: Sob 11 Sie 2012, 14:02 Temat postu: |
|
|
Marga napisał: | U nas akurat w restauracji całość, oprócz zaliczki 1000 zł, opłacaliśmy po weselu - i tym samym po otrzymaniu kopert , jednak faktycznie, większość restauracji nie idzie już tak klientom na rękę. |
No to się bardzo rzadko zdarza, ale może w kryzysie coraz częściej będzie możliwe takie rozwiązanie _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
ewelinka89 moderator
Dołączył: 09 Mar 2011 Posty: 9831
|
Wysłany: Sob 11 Sie 2012, 14:07 Temat postu: |
|
|
Teraz to już raczej często i restauracje i sale weselne się na coś takiego zgadzają. Zresztą w większości tak jak się dowiadywaliśmy, to ostatnią część płaci się bezpośrednio po imprezie, więc jak ktoś chce z kopert, to może dyskretnie zniknąć i to przygotować. My nie chcieliśmy jeszcze na weselu martwić się gotówką, więc przelaliśmy wcześniej.. Ale myślę, że jak ktoś by chciał zamiast bezpośrednio po, zapłacić dzień później to większość by zaakceptowała;p Chyba większe znaczenie ma rozbieżność cenowa. _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
muffinka bywalec
Dołączył: 03 Sie 2012 Posty: 118
|
Wysłany: Pon 20 Sie 2012, 0:24 Temat postu: |
|
|
\\\///
Ostatnio zmieniony przez muffinka dnia Czw 4 Wrz 2014, 13:19, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Ewa-Gdy guru
Dołączył: 27 Lis 2011 Posty: 4628 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Pon 20 Sie 2012, 9:42 Temat postu: |
|
|
A może lepiej wynająć salę w remizie plus wynająć zwykłą kucharkę, która policzy sobie za przygotowanie całego wesele, a nie "od talerzyka". U nas takie rozwiązania są normalne. Wynajmując remizę osoba wynajmująca martwi się kucharką i całą resztą. _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Betka maniak
Dołączył: 06 Kwi 2011 Posty: 1237
|
Wysłany: Pon 20 Sie 2012, 10:18 Temat postu: |
|
|
Karolina1984 napisał: | Marga napisał: | U nas akurat w restauracji całość, oprócz zaliczki 1000 zł, opłacaliśmy po weselu - i tym samym po otrzymaniu kopert , jednak faktycznie, większość restauracji nie idzie już tak klientom na rękę. |
No to się bardzo rzadko zdarza, ale może w kryzysie coraz częściej będzie możliwe takie rozwiązanie |
Wszędzie gdzie się dowiadywałam o organizację wesela można było opłacić po weselu.
My przy umowie płaciliśmy zadatek 500 zł, tydzień przed miało być 40% a w końcu było "ile chcemy", resztę dopłacaliśmy w poniedziałek po weselu. |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies możesz określić w ustawieniach Twojej przeglądarki.
Warszawa : Katowice : Kraków : Poznań : Wrocław : Łódź : Szczecin : Gdańsk : Toruń : Bydgoszcz : Częstochowa : Olsztyn : Rzeszów : Piła : Zielona Góra : Lublin : Kielce
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group |