|
Forum ślubne Ślub-Wesele.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lil bywalec
Dołączył: 23 Lis 2010 Posty: 178 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 23 Lis 2010, 15:46 Temat postu: |
|
|
My mamy w cenie fotografa minimum 200 zdjęć na papierze. I minimum 300 zdjęć na płycie. Dodatkowo będzie nam robił dwa albumy dla rodziców. _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
polly uzależniony
Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 856 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Wto 23 Lis 2010, 15:50 Temat postu: |
|
|
Lil napisał: | My mamy w cenie fotografa minimum 200 zdjęć na papierze. I minimum 300 zdjęć na płycie. Dodatkowo będzie nam robił dwa albumy dla rodziców. |
a nie będzie problemem, jeśli napiszesz kto będzie Wam robił fotki..? _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sony85 maniak
Dołączył: 22 Sty 2009 Posty: 1152 Skąd: śląsk
|
Wysłany: Wto 23 Lis 2010, 18:02 Temat postu: |
|
|
my mamy ok 100 15x21 w albumie....
100 na dvd plus 200 roboczych
prezentacje multimedialną
i stronke internetową ze zdjeciami przez rok po ślubie..
mozemy sie jeszcze zdecydować na dodatkowe 100 obrobionych ale to przed weselem zdecydujemy _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lil bywalec
Dołączył: 23 Lis 2010 Posty: 178 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 23 Lis 2010, 22:59 Temat postu: |
|
|
polly napisał: | Lil napisał: | My mamy w cenie fotografa minimum 200 zdjęć na papierze. I minimum 300 zdjęć na płycie. Dodatkowo będzie nam robił dwa albumy dla rodziców. |
a nie będzie problemem, jeśli napiszesz kto będzie Wam robił fotki..? |
Wysłałam Ci PW, bo nie chce tu robić reklamy _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
atina guru
Dołączył: 11 Paź 2010 Posty: 4955 Skąd: honolulu
|
Wysłany: Sro 24 Lis 2010, 7:52 Temat postu: |
|
|
Mi wystarczy te 50 w albumie... Ważne że na płytce będe miec duzo wiecej Jak cos to sobie moge je wywołać, a taniej mnie wyjdzie, niż jak bym placila 2000 za fotografa i dałby mi 100 zdjec do albumu... _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
polly uzależniony
Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 856 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Sro 24 Lis 2010, 13:05 Temat postu: |
|
|
atina napisał: | Mi wystarczy te 50 w albumie... Ważne że na płytce będe miec duzo wiecej Jak cos to sobie moge je wywołać, a taniej mnie wyjdzie, niż jak bym placila 2000 za fotografa i dałby mi 100 zdjec do albumu... |
nie ma co porównywać oferty fotografa-znajomego i fotografa-obcego
sluszna racja, że można samemu wywołać, nawet w ph poprawić, jeśli coś nie będzie nas satysfakcjonowało, ale..
w moim przypadku jest narzucony limit, ktory kosztuje tyle i tyle i koniec
fajnie Ci, że masz takiego znajomego
Lil napisał: | Wysłałam Ci PW, bo nie chce tu robić reklamy |
_________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
atina guru
Dołączył: 11 Paź 2010 Posty: 4955 Skąd: honolulu
|
Wysłany: Sro 24 Lis 2010, 13:11 Temat postu: |
|
|
No udało mi się zawsze moge sie usmiechnąć i da mi cos gratis heheh _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Yenna maniak
Dołączył: 15 Wrz 2010 Posty: 1339 Skąd: Gliwice/Zabrze
|
Wysłany: Sro 24 Lis 2010, 15:31 Temat postu: |
|
|
My za naszego fotografa płacimy 1900. W cenie mamy przygotowania, ceremonię i przyjęcie do oczepin, plener w inny dzień, min 300 obrobionych już zdjęć (gotowych do wywołania), album z 80 zdjęciami plus po 20 zdjęć dla rodziców.
Zobaczymy jak to wyjdzie w praktyce _________________ 04.06.2011
|
|
Powrót do góry |
|
|
misia-k kandydat
Dołączył: 24 Lip 2010 Posty: 26
|
Wysłany: Pon 6 Gru 2010, 12:41 Temat postu: |
|
|
A jak dokładniej przedstawia się to u was ?
O to mój kosztorys
****suknia 1000 zl (używana ale bardzo mi się podoba)
**** garnitur 1,500 - 2,000 zł
****obrączki to koszt około 2,500 (chyba ze się coś zmieni)
**** cena za osobę to 145 zł (około 15tys)
**** orkiestra (5os) 3,300 zł
**** fotograf ( szwagier męża) więc nic
**** alkohol około 2,500
kościół i wszystkie koszty nie wpisuję tak jak tort, dekoracje, itp.
a jak u was ? _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
nimfa moderator
Dołączył: 02 Lip 2009 Posty: 10588
|
Wysłany: Pon 6 Gru 2010, 14:02 Temat postu: |
|
|
a u mnie wyglądało to tak:
O to mój kosztorys
****suknia 750
**** garnitur 700
****obrączki to koszt około 75 (mieliśmy z chrztu Piotrka i wystarczyło wyczyścić)
**** cena za osobę to 160 (9 600)
**** orkiestra (4os)2000
**** fotograf 1100
**** alkohol około 2,500 (chyba)
nas całość wyszła 20 000 ze wszytskim duperelami jak podwiązka, dekoracja bramy, itd...miałam specjalny arkusz kalkulacyjny zrobiony pod to i każdą rzecz wpisywałam _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies możesz określić w ustawieniach Twojej przeglądarki.
Warszawa : Katowice : Kraków : Poznań : Wrocław : Łódź : Szczecin : Gdańsk : Toruń : Bydgoszcz : Częstochowa : Olsztyn : Rzeszów : Piła : Zielona Góra : Lublin : Kielce
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group |
|
|